سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شناخت خویشتن، از حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 دی 10 , ساعت 12:50 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کشورمان در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت در 8 دی 95 به دولت سابق حمله ور شده و خواستارت ارتباط پشت پرده سرقت بابک رنجانی میشود و می گوید: «چگونه می‌شود یک تخلف عظیم و بزرگ حدود 3 میلیارد دلار در دولت قبل اتفاق بیفتد ... مگر یک نفر خودش به تنهایی می‌تواند 3 میلیارد دلار به جیب بزند. به کجا وصل بوده؟ چه کسانی به او کمک کردند؟ شریک‌ها چه کسانی بودند؟»

اولین کسی که باید در رابطه با بابک زنجانی پاسخگو باشد، شخص جناب روحانی و هاشمی رفسنجانی در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت است! آقای روحانی باید به مردم پاسخ دهد، که بابک زنجانی از چه محلی مبلغ 5 میلیارد تومان جهت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به آقای حسین فریدون برادر رئیس جمهور پرداخت کرده است؟!

جناب آقای روحانی در نشست مذکور می گوید: «در تمام بازرسی‌ها ما باید به این نقطه برسیم که اشکال ریشه‌ای از کجا بودهغ است.» رئیس جمهور به نکته بسیار ظریفی اشاره نموده و خود می داند که ریشه و نطفه حرامخواری بابک زنجانی در کجا منعقد شده!

جناب روحانی! پاسخ این سئوال را بصورت شفاف با اطلاع ملت فهیم ایران، برسانید و بگوئید؛ آیا بابک زنجانی کارمند مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت بوده که توسط جناب هاشمی رفسنجانی و آقای روحانی مورد تشویق قرار گرفته است؟ آیا حاج حسن می تواند تصاویر مقابل را تکذیب نماید؟!

به آقای حسن روحانی توصیه می نمایم؛ یک بار دیگر، نامه آذر ماه سال 1381 یک خود را که از جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی، خطاب به رئیس جمهور وقت نوشته، مطالعه و آنگاه به مردم پاسخ دهد؛ بر چه اساسی یک فرد متخلف در دولتهای هاشمی رفسنجانی و خاتمی را که امضاء او در زیر قرار داد ننگین کرسنت قرار دارد و فرزند هاشمی رفسنجانی از طرف خارجی رشوه دریافت کرده، بعنوان وزیر نفت خود انتخاب می نماید؟!!! آیا این انتخاب عاقلانه بوده؟ و یا سهم پدر خوانده دولت؟ و یحتمل، برایع پوشاندن پرونده کرسنت از طریق شورای عالی امنیت ملی؟!!!

آقای حسن روحانی در سال 81 خطاب به رئیس دولت اصلاحات می نویسد: «عقد قرارداد طولانی گاز با شرکتی غیر معتبر که بنابر گزارشات دریافتی از وزارت نفت طی سال‌های گذشته عملکردی ضعیف و توأم با نادیده گرفتن حقوق ایران در ارتباط با میدان نفتی مبارک داشته، تکرار تجربه تلخی است که سالیان دراز گرفتار آن خواهیم بود ... شرایط بازار موجب گردیده که قیمت و شرایط قراردادی مذاکره شده در مقایسه با منطقه بسیار پایین و غیرمطلوب باشد ... قرارداد مذکور از طریق واسطه‌ها و عدم ارتباط مستقیم دولتی با یک شرکت غیرمعتبر به امضا رسیده است

وبلاگ وزنه سیاسی قضاوت را بر عهده همراهان همیشگی خود می گذارد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ