سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست دادنی که باعث بیماری می شود، از دستدادنِ دوستان است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 دی 19 , ساعت 12:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه آقای جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و از اشتباه بزرگخ خود مبنی بر اعتماد به جان کری وزیر خارجه آمریکا پرده برداشت، ملت ایران انتظار داشتند که آقای عراقچی، همانند گذشته که از برجام تمام قد دفاع می کرد، این بار، بصورت صادقانه از چرائی عدم توجه به سخنان رهبری و اعتماد به آمریکا، با ملت سخن بگوید! ولیکن متأسفانه دستور داده اند که از روبرو شدن با خبرنگاران پرهیز نماید! چرا؟ آیا دانستن حق ملت نیست؟! چرا در دولت اعتدال، فقط قیافه راستگویان را می گیرد؟!

فرار از خبرنگاران و بازگو نکردن حقایق، آنهم به جهت پاسخگوئی به اذهان عمومی مردم، ناجوانمردی و نفاق است! و آقای عراقچی، یقینا آگاهی دارند، که در متن برجام، خبری از بازی برد-برد رئیس جمهورمان نیست!، اما ایشان از برجام، با تمام قوت و از هر تریبون وت رسانه ای که در مدار حرکتیش قرار گرفته، بلافاصله به دفاع پرداخته و لذا پنهان شدن آقای عراقچی، تحت هر شرایطی دور از مروت و مردانگی است و لازم است، بخاطر اعتماد بیجا به خانم وندی شرمن نماینده شیطانی آمریکا، که منجر به پذیرش تعهدات قرون وسطائی در برجام شده، اعتراف و از محضر رهبر معظم انقلاب و ملت عظیم اشأن ایران عذر خواهی نماید.

آقای عراقچی بخوبی واقفند، اگر تیم مذاکره کننده هسته ای و تمام اعضاء دولت اعتدال، برجام را خیانت به کشور معرفی و به آن اعتراف نمایند، اما حاج حسن روحانی که سرمست قدرت و ثروت است، برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 برجام را همچنان آفتاب تابان و از طرف خدا به ملت معرفی خواهد کرد، زیرا در مرام و منش "جریان زر و زور و تزویر"اعتراف به خطا و عذر خواهی از ملت وجود ندارد و لذا بهتر است، آقای عراقچی بیش از این در مسیر تاریک ناکجاآباد برجام، خود را گرفتار نکند و پرده تزویر و نفاق اعتدالیون را بدرد و آبروی خود را از سبد "جریان زر و زور و تزویر" خارج و همانند آقای ظریف، لب به اعتراف بگشاید تا ملت فهیم ایران، در انتخابات ریاست جمهوری 96 فریب "اعتدالیون غربزده و لیبرال" را نخورند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ