سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 دی 25 , ساعت 12:50 صبح

به نام خدا و برای خدا

حجت الاسلام رحیمیان از اعضأ دفتر حضرت روح الله در اولین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلابه اسلامی، به خاطره زیبای از ولایت پذیری یکی از اعضا دفتر اشاره کرده و گفت: « بصورت روزانه سه نفر از اعضا دفتر برای امور جاری خدمت امام می رسیدیم، در یکی از روزها یکی از اعضا دفتر به امام عرض کرد؛ "ما امروز باتفاق خانواده عازم حج عمره هستیم"، امام سکوت کرده و چیزی نگفتند، آن شخص مجددا به امام موضوع رفتن به حج را یادآور شدند و امام در پاسخ آن فرد، چنین فرمودند: "من کیف نمی کنم از اینکه شما اطراف من هستید، مکرر به سفر حج بروید!" آن فرد با اینکه ویزا و بلیط هواپیما گرفته بود، صرفا بخاطر اینکه امام گفتند؛ "من کیف نمی کنم"، سفر خود را به حج کنسل و نمونه ای از ولایت پذیری را به یادگار گذاشت

وقتی به بررسی ولایت پذیری ریاست جمهورهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می پردازیم، فقط در دو دوره است که رئیس جمهور وقت، علی رغم اینکه میرحسین موسوی را صالح برای نخست وزیری نمی دید، ولی با نظر حضرت روح الله در خصوص نخست وزیری او مخالفت نورزید و آیت الله خامنه ای رئیس جمهور وقت، به مدت 8 سال و تنها بر اساس دستور امام او را تحمل کرد.

در وضعیت حساس فعلی، که رهبر معظم انقلاب اسلامی، وضعیت کشور را همانند؛ دوران جنگ احزاب و در پیچ بزرگ تاریخی می دانند و ائتلافی بزرگ ازع دشمنان غربی، عربی و عبری بر علیه کشورمان شکل گرفته، اما دولت اعتدال، زانوی غم برجام! در بغل گرفته و چشم بصیرت بسته! و به امید عنایت کدخدا(آمریکا) نشسته! و کشور را دچار بحرانهای عمدی رکود اقتصادی و معضل اشتغال نموده است!

رئیس دولت اعتدال علی رغم اینکه در گفتار از ولایت و مقام معظم رهبری دم می زند، ولی در کردار بر خلاف مسیر ولایت و کشور حرکت می کند و لذا در خصوص اقتصاد مقاومتی می گوید: "من که ندانستم اقتصاد مقاومتی چیست؟ اما به نظرم آنچه که من عمل می کنم، اقتصاد مقاومتی است"! رهبر مقام معظم انقلاب،برای برون رفت از وضعیت فعلی، نقشه راه اقتصاد مقاومتی با نگاه به توانمندی درون، برای اجرائی شدن به دولت ابلاغ نموده، ولی دولت، به مسیری که در برجام به کشورهای 5+1 تعهد کتبی و شفاهی داده، حرکت می نماید!

دولت اعتدال متحیر در دو راهی بین خدمت به کشور خود و یا خدمت به غرب قرار دارد، ولذا با تفکر غربزدگی، ایجاد اشتغال برای شرکتهای هواپیمائی بوئینگ آمریکا و ایرباس فرانسه و ... در اولویت نخست دولت قرار می گیرد! و این در حالی است، که با اجراء برجام، تحریمهای آمریکا و اروپا لغو نشده! و خبری از مبلغ 150 میلیارد دلار پول ایران در بانکهای خارجی نیست و با کمال تأسف، رئیس جمهورمان تنها خبر از فروش نفت بیشتر داده و از اینکه پول فروش نفت جدید هم، به ایران پرداخت نمی شود، منافقانه لب فرو بسته و سخنی در این رابطه نمی گوید!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ