سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند از قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال نفرت دارد [امام کاظم علیه السلام]
 
دوشنبه 95 دی 27 , ساعت 2:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

برخی از افراد، که نطقشان در زمان طغایان فتنه گران سال 88 قطع شده بود، با درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی به نطق آمده و با8 تعاریف غلو آمیز و غیر واقعی، به تجلیل از آن مرحوم می پردازند. یکی از این افراد غالی، ناطق نوری است که طی هفته گذشته، از تریبونهای مختلف به عقده گشائی پرداخته است. گاهی مرحوم هاشمی را مصداق آیات قرآن می خواند! گاهی می گوید؛ آن مرحوم صبر را ذله کرد! و او را با شهید بهشتی مقایسه می کند و گاهی هم او را مظلوم خوانده و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب را محکوم می نماید! لذا از آقای ناطق نوری باید پرسید که شما با این سخنان مارپیچ بدنبال چه هدفی می گردید؟!

آقای ناطق نوری در مراسم شب هفت مرحوم هاشمی در مرقد مطهر حضرت روح الله به خاطره ای از آن مرحوم اشاره می کند و می گوید: «در سال های اخیر کسانی به نزد هاشمی می رفتند و می گفتند؛ چرا در مقابل تخریب ها واکنش نشان نمی دهید. هاشمی گفت انقلاب و مقام معظم رهبری خط قرمز های من هستند، به هیچ وجه از این دو عبور نخواهم کرد

البته نقل این خاطره در نزد وجدان بیدار ملت بصیر ایران، برای آقای ناطق نوری هزینه ایجاد می کند، زیرا، وقتی که مرحوم هاشمی رفسنجانی بدلایلی معلوم از گفتن این سخن در مجامع عمومی پرهیز می کرده، پس چرا جناب ناطق نوری، حق رفاقت و دوستی را بجا نیاورده و تاکنون لب فرو بسته و این سخن را به نقل از ایشان، برای ناامیدی ضد انقلاب و فرو نشاندن آتش فتنه گران، بیان نکرده است؟!

ملت بصیر انقلابی ایران از آقای ناطق نوری و امثال ایشان خواهند پرسید؛ اگر شما دوست صادقی برای مرحوم هاشمی رفسنجانی بودید!؛ پس چرا در اوج اهانتهای صورت گرفته بر علیه آن مرحوم در سالهای دوم خرداد و مجلس ششم لبت فرو بستید و از مظلومیت او دفاع نکردید؟! چرا به نویسنده کتاب عالی جناب سرخ پوش حمله نکردید؟! چرا وقتی مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزیر کشور دولت خاتمی، آراء واقعی مرحوم هاسمی رفسنجانی را از صندوقهای رأی مجلس ششم دزدید، چرا آن روز به دفاع از مرحوم هاشمی اقدام ننمودی و ایشان را مظلوم ندانستی؟!

جناب آقای ناطق نوری! شما در اوج فتنه سال 88 منافقانه سکوت کردید! و امروز با سخنان ناصواب و غلوآمیز، جائی در بین اپوزیسیون نظام اسلامی نخواهید داشت، زیرا مخالفین امروز و دیروز شما همان کسانی هستند، که در زمان ریاست شما بر مجلس پنجم، در مقابل آن، تجمع کرده و این شعار را با صدای بلند به گوش شما رسانده و گفتند:«مجلس زوری نمی‌خوایم- ناطق نوری نمی‌خوایم»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ