سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و شنید که مردى مى‏گوید « إنّا لِلَّهِ وَ إنّا إلَیْهِ راجِعُونَ » فرمود : ] گفته ما « ما از آن خداییم » اقرار ما است به بندگى و گفته ما که « به سوى او باز مى‏گردیم » اقرار است به تباهى و ناپایندگى . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 دی 29 , ساعت 3:13 صبح

به نام خدا و برای خدا

در حالی که دکتر جلیلی و دکتر باقری از اعضا تیم مذاکره کننده دولت سابق، در کمیسیون رسیدگی به برجام مجلس7 شورای اسلامی حاضر شده و به صراحت اعلام کردند؛ در صورتی که یکی از اعضاء کشورهای 5+1 برجام را نقض نماید، امکان طرح شکایت از سوی ایران وجود ندارد، لذا بعد از نقض آشکار برجام از سوی آمریکا، رئیس جمهورمان، لرزان و ترسان، نقض برجام توسط آمریکا را بصورت رسمی اعلان کرد و بلافاصله دستوراتی را خطاب به وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان صادر و از آقای ظریف خواستند که موضوع نقض برجام از سوی آمریکا را در کمیسیون نظارت بر برجام، پیگیری نماید!

آگاهان سیاسی بخوبی می دانند، که دستورات صادره از سوی جناب روحانی، در نزد کشورهای 5+1 مضحکه ای بیش نبوده و آن را برای فریب افکار عمومی و فرو نشاندن اعتراضات احتمالی داخلی صادر کرده است! والا هیچ کدام از دستورات ایشان قابلیت پیگیری و اجرائی نداشتند و لذا حالا که آقای عراقچی با دستان خالی از ژنو باز گشته، رئیس جمهورمان با حربه نفاق و تزویر، در مصاحبه با اصحاب رسانه داخلی و خارجی(95/10/28) می گوید: «ASA (داماتو) تمدید یک تحریم قبلی است و البته این از نظر ما نقض برجام است ... اگر آن را بلااثر نمی‌کردند که ما اینجا آرام نمی‌نشستیم و خیلی چیزها تحقق پیدا می‌کرد و خیلی برنامه‌ها داشتیم اگر آیسا اجرا نمی‌شد.» البته آقای ظریف قبلاً بخاطر8 این اشتباه بزرگ عذر خواهی کرده است!

رئیس جمهورمان بارها اعلان کرده که با اجراء برجام، مردم آثار آن را لمس کرده اند، اما اگر از مردم خوب کشورم، در خصوص ادعای نادرست جناب روحانی بپرسیم؛ قطعا ملت ایران خواهند گفت: "که پس از اجراء برجام، هر روز دروغی در خصوص گشایش مشکلات اقتصادی شنیده ایم، اما آثار مثبتی از نتایج برجام، لمس نکرده ایم!" و لذا رئیس جمهور باید شرمنده ملت ایران می شد!، اما چه کنیم که در تاریخ گذشته ایران، با وجود خیانتهای بزرگ روشنفکران لیبرال و غربزده، آنان هیچگاه، احساس شرمساری در محضر ملت نکرده اند! و همچنان از ابراز عذرخواهی و اعلام شرمساری فراری هستند! پس در کدام ادبیات، شرمساران از ملت طلبکاری می شوند؟!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ