سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان ، شناختن به دل است و اقرار به زبان و با اندامها بردن فرمان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 بهمن 4 , ساعت 9:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

در هفته داغ ریزش غم انگیز ساختمان پلاسگو، شاهد افشای جریان نفوذ در گلوگاههای مهم اقتصادی بودیم، که در رأس آن،8 رئیس جمهور باید پاسخگوی تخلفات گسترده باند سرخه ایها(جناب روحانی) بخصوص برادرش حسین فریدون باشد، زیرا تعدادی از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی و سخنگوی قوه قضائیه با اعلان اسناد غیرقابل تردید، به ارتباطات ناسالم و متقلبانه ی برادر رئیس جمهور(حسین فریدون) و همسرش در پرونده دو نفر از ابربدهکاران بانکی، که یکی از آنان اخیراً دستگیر(رسول دانیالزاده) و دیگری موفق به فرار و اخذ پناهندگی(شب دوست مالامیر) شده است!

حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: «دانیال‌زاده چندی پیش یک واحد مسکونی را به ارزش 16 میلیارد تومان در میدان تجریش تهران به آذر غفوری همسر حسین فریدون هدیه داده است ... همچنین این فرد چکی را به مبلغ 250 میلیون تومان برای هزینه مراسم ختم مادر یکی از مسؤولان دولتی پرداخت کرده است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ارتباط رسول دانیال‌زاده با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور می گوید: «تمام اسناد و مدارک ارتباط آقایان مالامیر و دانیال‌زاده را با حسین فریدون و همسر حسین فریدون کامل دیده و بررسی کرده‌ایم

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوصع حسین فریدون گفت: «شب‌دوست مالامیری رقم‌های بسیار کلانی توسط رانت‌هایی که داشته از بانک‌های ملی و ملت اخذ کرده است. همچنین این فرد ارتباطات نزدیکی با خانواده حسین فریدون برادر رئیس جمهور داشته است ... آقای مالامیری 30 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی و 4 شرکت تجاری داشته که از طریق آنها وام می‌گرفته است ... اسناد واریز پول، به حساب دختر حسین فریدون در لندن و کانادا وجود دارد که نشاندهنده ارتباطات مالی بین فریدون و مالامیری است.»

چندی قبل رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با حسین فریدون برادر رئیس جمهور گفت: «مثلاً درباره موضوع مدیرعامل بانک رفاه که اخیراً نیز فیش حقوقی وی جنجال‌سازی شده است، گزارش تخلف کلان وی در زمان تصدی‌گری در بانک ملی را نیز داشتیم ولی با فشار آقای حسین فریدون و لابی‌گری وی این فرد در سمت مدیرعامل بانک رفاه قرار گرفت

آنچه تاکنون توسط دستگاه قضائی و نمایندگان مجلس و رسانه های انقلابی امکان افشاء آن میسر شده و با توجه به دستگیری رئیس بانک ملت (رستگار سرخه ای) و دانیالزاده و پناهندگی مالامیر، انتظار این است، که رئیس جمهور در اولین اقدام ،برادر متخلف و زن برادر خود را برای تکمیل اقدامات قضائی در اختتیار مسئولین مربوطه قرار دهد، تا اذهان عمومی مردم، تخلفات گسترده باندل سرخه ایها و حسین فریدون را به حساب حاج حسن روحانی ننویسند! هر چند که حاج حسن نمی تواند منکر ستاد انتخاباتی خود، در ساختمان مجلل این افراد زالو صفت در سال 92 گردد!

مردم خوب کشورم که در شدیدترین محاصره اقتصادی از سوی جریان اعتدالیون و استکبار جهانی هستند، از قوه محترم قضائیه انتظار دارند، که بدون توجه به فشارهای رئیس قوه مجریه، نسبت به دستگیری و محاکمه حسین فریدون، همسرش و باند سرخه ایها، همانند آفتابه دزدها اقدام نماید و اگر رئیس جمهور هم از این پولهای حرام، منتفع شده، موضوع در اسرع وقت به اطلاع ملت و نمایندگان مجلس که بی صبرانه منتظر اقدامات بحق آن قوه می باشند، رسانده شود.

اگر رئیس جمهورمان، تخلفات گسترده ی نزدیکان خود و باند سرخه ایها(همشهریها) را نمی بیند،! بهترین هدیه برای حاج حسن روحانی، کمپین اهداء عینک ته استکانی است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ