سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 بهمن 9 , ساعت 12:9 عصر

به نام خدا و برای خدا

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و از بانیان ذلت بار برجام، از سیاست دولت ترسوی اعتدال در برابر اقداماتل خصمانه شیطان بزگ، پرده برداری کرد و "صــبــر" در برابر دولت بی منطق آمریکا را استراتژی دولت لیبرال اعتدال معرفی کرد و گفت:«من مراسم تحلیف را با دقت بسیار تماشا کردم و به آنچه ترامپ گفت گوش دادم. او هیچ صحبتی در مورد ایران نکرد و این مثبت است ... من در موقعیتی نیستم که بخواهم گمانه‌زنی کنم، ما فقط صبر خواهیم کرد و خواهیم دید، چراکه با گذشت زمان ما صداهای مختلفی شنیده‌ایم؛ بنابراین، صبر می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود

البته با سیاست کدخدا باوری دولت اعتدال، واژه "صــبــر" سیگنالی است که از سوی غربگرایان دولت اعتدال، به اقدامات پی در پی شیطان بزرگ، علیه منافع نظام اسلامی، از سوی جناب روحانی مخابره شده و لذا سکوت دولت و وزارت خارجه ایران در برابر دستورات ترامپ، نشان دهنده انتخاب واژه "صــبــر" از سوی دولت تزویر امید است!

باید گفت؛ دولت روحانی در 30 ماه مذاکرات هسته ای با آمریکا، که به برجام ختم شد، همواره حل مشکلات کشور را به لغو تحریمهای ظالمانه گره می زد و بعد از اجراء فوری برجام که خیانت به کشور بود، و به لغو تحریمها نیانجامید، منافقانه گفت: « برجام سایه جنگ راع از کشور دور کردو در سفر استانی به اراک، با سخنانی عوام فریبانه و اهانت آمیز، خطاب به مردم گفت: «یک عده کودک به درب باغ آمده‌اند می‌گویند سیب و گلابی کجاست که ما میل کنیم، ما باغ را از دست غاصبان درآوردیم و درخت کاشته ایم و این باغ آماده باروری است و "صــبــر" برای باروری این باغ لازم نیست؟»

حاج حسن روحانی در سفر اراک مشکلات اصلی کشور را اینگونه بیان کرد و گفت: «امروز معضل اصلی ما عدم رونق اقتصادی است معضل ما بیکاری نسل جوان و تحصیل کردگان است. ما برای اشتغال پایدار نسل جوان، راهی جز ایجاد رونق اقتصادی نداریم. سال 95 سال رونق اقتصادی است.»

البته رئیس جمهورمان بدرستی مشکلات کشور را دریافته، ولی در عمل، مسیر همراهی با شیطان بزرگ را می پیماید! و الا مردم ایران، به واژه زیبا و مقدس "صــبــر" اعتقاد دارند، اما، نه به قیمت اینکه، توانمندی داخل را کنار بگذارند و تنها نگاهشان، بدست دشمنان نظام اسلامی باشد! و آنگاه منافقانه، مردم را توصیه به صــبــر نمایند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ