سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه راه جوید، دانا شود . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 بهمن 13 , ساعت 1:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-گاز UF6 به سانتریفیوژ IR-8 باید در شهریور ماه سال 92 در روزهای اولیه ریاست جمهوری جناب روحانی تزریق می شد، ولیغ بعد از اعتراض آمریکا، دولت ترسو و بزدل اعتدال، علی رغم تأکید مقام معظم رهبری، تزریق گاز را برای رضایت کدخدا(آمریکا) تا مورخ 9 بهمن 95 به تأخیر انداخت! و امروز ریاکارانه و منافقانه پس از گذشت قریب 4 سال از دستور رهبری،  می گوید؛ این تزریق در راستای اوامر رهبری بوده است!

2-برای پی بردن به واقعیت موضوع تزریق گاز به سانتریفیوژ IR-8 کافی است، بند 38 پیوست یک برجام مورد مطالعه دوستان همراه "وبلاگ وزنه سیاسی" قرار گیرد، تا نفاق و اقدام پروپاگاند دولت اعتدال برای همگان مشخص کردد. در بند 38 که محدود کننده اقدامات ایران است، می خوانیم: ایران، همزمان با شروع برجام، به انجام آزمایشات بر روی تک ماشینهای سانتریفیوژ 8-IR و زنجیرهای میانی آن ادامه خواهد داد و از 5/1 سال مانده به سال دهم، آزمایشات بر روی زنجیرة 30 ماشین را شروع خواهد کرد. ایران این آزمایشات را از تک ماشین به زنجیره های کوچک و سپس به زنجیره میانی با یک روال منطقی جلو خواهد برد.

3-زمانی یک زنجیره سانتریفیوژ کامل و صنعتی است، که ساخت و اتصال زنجیره 164 تایی یا 174 تایی آن با تزریق گاز UF6 آزمایش شده باشد، اما وقتی طبق بند 38 پیوست یک برجام، ایران به مدت 10 سال، حق ساخت و اتصال و ترزیق زنجیره 164 تایی سانتریفیوژ را ندارد، پس اقدام دولت اعتدال در تزریق گاز به یک دستگاه ماشین سانتریفیوژ IR-8 یک کلاهبری پروپاگاند وه فریب ملت فهیم ایران است!

4-امروز (13بهمن 95)رئیس جمهور از دو ماهواره ساخت داخل رونمایی کرد، این اقدام، همانند تزریق گاز UF6 به سانتریفیوژ IR-8 یک کلاهبری است، زیرا وقتی رئیس جمهورمان سازمان فضائی کشور را نیمه تعطیل کرده و اجازه برتاب ماهواره های آماده را با موشکهای ایرانی نمی دهد، آیا این روزنماییها برای فریب افکار عمومی نیست؟!

5-آقای روحانی! از نفاق و فریب ملت، دست بردار! بیش از این شرمندگی و ترس از کدخدا و زورمداران را به پای ملت ایران نگذار! اگر راست می گویی! مردم از شما برخورد با برادرتان را در پرونده های بزرگ فساد اقتصادی می خواهند، نه رونمایی از سانتریفیوژهای که با امضاء خفت بار شما، به مدت 10 سال از آزمایش و بهره براداری از زنجیره 164 تایی آن محروم شده ایم! پس جناب روحانی! شما آن کسی نیستی که مرحوم هاشمی رفسنجانی در آخرین سخنان خود در مجمع نشخیص مصلحت نظام گفت!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ