سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتار حکیمان اگر درست باشد درمان است ، و اگر نادرست بود درد تن و جان . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 9:7 صبح

به نام خدا و برای خدا

کمتر از 6 ماه دیگر به خداحافظی حسن روحانی از ریاست جمهوری باقی مانده است. ایشان در تبلیغات انتخاباتی سال 92 با شعارها و وعده های مختلف، توانست کرسی ریاست جمهوری را با آراء شکننده تصاحب نماید، لذا در این وجیزه به نقد و تحلیل یکی ازف شعارهای انحرافی ایشان می پردازم. جناب روحانی در 21 خرداد 92 با ادعایی کذب، خبر از رفع فضای امنیتی در زمان ریاست جمهوری خود داد و گفت: «رئیس‌جمهور باید‌ بتواند‌ با تد‌بیر، اجماع مسؤولان عالی‌رتبه را به د‌ست آورد‌، من د‌ر برابر همه رؤسای قو‌ا و بزرگان نظام سر تواضع فرود‌ می‌آورم و با اجماع نظر کاری می‌کنم که محیط امنیتی از بین برود‌. آن وقت که فضا فرهنگی و سیاسی شد‌ و فضای امنیتی به انزوا فرستاد‌ه شد‌، زند‌ان‌های ما خلوت می‌شود‌

برای تحلیل بهتر، به انتقادات تند رئیس جمهور دوران اصلاحات و فرد مؤثر در فتنه سال 88 به عملکرد نادرست حسن روحانی اشاره می نمایم که گفته است: «ما در جبهه اصلاحات نیاز به رئیس جمهوری داریم که از امنیتی شدن فضا برای اصلاح طلبان جلوگیری کند و بتواند نظم حاکمیت را حفظ کرده و با مقامات عالی نظام در موضوعات کلیدی برای ما چانه زنی کند. آقای روحانی قابلیت چانه زنی خودش نزد مقامات ارشد نظام را به طور کامل از دست داده است و الان یک نفر باید برای خود آقای روحانی چانه زنی کند

سوابق سوء برخی اعضاء کابینه و مدیران حاج حسن روحانی شعار دروغ "رفع فضای امنیتی" را به ملت نشان می دهد، زیرا امنیتی ترین8 و ضد انقلابی ترین کابینه در دوران انقلابی اسلامی، کابینه شرکت سهامی دولت اعتدال است، که برخی از آنها از نیروهای امنیتی خود سر و ضدانقلاب فعال در فتنه سال 88 بوده و فاقد صلاحیت در مراکز امنیتی و حساس کشور هستند!

امروز وزارت رفاه و کار و تأمین اجتماعی در اختیار فردی امنیتی است که میر حسین موسوی را برای اعلان پیروزی کذب، آنهم قبل از شمارش آراء به جمع خبرنگاران آورد!

وزیر ارشاد اسلامی فرد لمپنی است، که در سوابق امنیتی او، برخورد خلاف قانون و شرع، با نیروهای حزب اللهی در استان خوزستان موج می زند!

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، با سابقه امنیتی، بعنوان مظهری از نفاق و تهدیدزا بر ضد امنیت کشور محسوب می گردد!

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو، پورمحمدی وزیر دادگستری و علی یونسی آن مرد هزار چهره نفاق از نیروهای امنیتی هستند و لذا حسن روحانی با توجه به زندگی مرموز خانوادگی و اشرافی هیچگاه از صداقت در گفتار و رفتار با ملت فهیم ایران برخوردار نبوده و نیست، زیرا افکار لیبرالیسم و زندگی اشرافی رابطه ای عمیق با نفاق دارند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ