سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نخستین عوض بردبار از بردبارى خود آن بود که مردم برابر نادان یار او بوند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 اسفند 8 , ساعت 12:4 صبح

به نام خدا وبرای خدا

تناقضات گفتاری و عملی رئیس جمهور موجب می شود که اعتراف به ناکامی از سوی جناب روحانی در خفا رسانه ایغ گردد!، چندی قبل جناب روحانی بواسطه رایزنی مرحوم هاشمی رفسنجانی با یکی از مقامات ارشد نظام اسلامی، ملاقات کرده و اعتراف می کند که در مدت ریاست جمهوری با ناکامی روبرو شده و لذا ابراز می دارد اگر شما صلاح نمی دانید من در سال 96 کاندیدای ریاست جمهوری نشوم؟ که آن مقام ارشد مسئله کادیداتوری جناب روحانی را به خودشان واگذار می نمایند.

علی رغم اینکه جناب روحانی به ناکامی در حل مشکلات کشور اعتراف نموده، اما در برابر ملت، همانند کبکی که سر خود را زیر برف کرده و فکر می کند کسی او را نمی بیند در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات 96 چندین بار ادعا می کند که "به قولهایمان عمل کردیم و شرمنده مردم نشدیم"

مردم خوب کشورم بجز قشر اشرافی و نوکیسه ها و باند زر و زور و تزویر، همگی از وضعیت اقتصادی ناراضی بوده و وقتی این سخنان نابجا را از رئیس جمهور خود می شنوند، ملت در فکر فرو می رود و می گویند، نکند رئیس جمهورمان در جیبوتی و یا بورکینافاسو زندگی می کند!

البته رئیس جمهور بواقع شرمنده مردم است، ولیکن زندگی اشرافی در منزل 50 میلیارد تومانی ،سالها ایشان را از ملت جدا کرده و در قماش اشرافیت غربزده سکنی گزیده است!ت

حاج حسن روحانی بابت تخلفات گسترده برادرش حسین فریدون و باند همشهریهای خود(سرخه ایها) و اختلاس 12 هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان، باید شرمنده باشد!

رئیس جمهور بابت به تعطیلی کشاندن هوافضای کشور جهت رضایت کدخدا (آمریکا) شرمنده رهبر و ملت است!

حسن روحانی از اینکه تأسیسات هسته ای کشور را نابود کرده و در مقابل نتوانسته تحریمها را لغو کند، واقعاً شرمنده و شرمسار است.

حاج حسن روحانی بابت بیکاری جوانان و رکود شدید اقتصادی، که دولتش جهت اجراء اهداف غرب مقصر اصلی آن است، باید شرمنده ملت باشد.

رئیس جمهور بخاطر دولتش، که ترکیبی از نیروهای امنیتی نزدیک به جریان فتنه 88، و برخی از وزراء فتنه گر و اشرافی که سهم آنان در ایجاد بحران اقتصادی بسیار بالا است، باید شرمگین و شرمسار ملت باشد.

در پایان باید گفت؛ معمولاً انسانهای متکبر، لیبرال، اشرافی و از خود راضی، همیشه خود را طلبکار دانسته و در بزرگترین شکستها و ناکامیها، خود را موفق معرفی کرده و اجازه نمی دهند، ملت در باره آنان قضاوت نمایند، زیرا تمام افتضاهای آنان  محرمانه و دور از چشم مردم است!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ