سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میان او و حقّ انگاشتن باطل، جدایی می اندازد [امام صادق علیه السلام ـ درباره گفته خدای « بدانید که خداوند میان انسان و دلش جدایی می اندازد» فرمود]
 
سه شنبه 95 اسفند 10 , ساعت 1:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

همه مردم ایران بخوبی می دانند که یکی از حامیان اصلی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مرحوم حجتع الاسلام هاشمی رفسنجانی بوده و در همین رابطه مرحوم هاشمی رفسنجانی میزان رأی حسن روحانی را تنها 3 درصد دانسته و مابقی رأی روحانی را بواسطه حمایتهای خود می دانست.

اگر میزان محبوبیت حسن روحانی در سال 92 را نظر مرحوم هاشمی رفسنجانی بدانیم، پس جناب روحانی وضعیت لرزان و ترسانی برای حضور در رقابتهای انتخاباتی سال 96 دارد و لذا حضور مجدد جناب روحانی که معمولاً بدون مرحوم هاشمی رفسنجانی محلی از اعراب ندارد، در رقابتهای انتخاباتی سال آینده عقلانی نخواهد بود، زیرا جماعتی از اصلاح طلبان بر این باورند، که حسن روحانی رأی و حمایت آنان را تا پشت در پاستور می خواهد و بعد از ورود به ریاست جمهوری حاضر نیست سهم آنان را بپردازد و به همین خاطر، عده ای از اصلاح طلبان و فتنه گران سال 88 بر حمایت مشروط و اخذ تعهد کتبی از حسن روحانی اصرار می ورزند.

باید گفت؛ مراحل رشد آقای حسن روحانی در روند انقلاب اسلامی، مرهون حمایتهای خاص هاشمی رفسنجانی بوده و برای جناب روحانی در 538 سال گذشته آن مرحوم، همانند پدری بوده که دست فرزندش را گرفته و پله های ترقی را بدون داشتن شرایط آن، طی کرده! و لذا در واپسین روزهایی که به انتخابات ریاست جمهوری 96 نزدیک می شویم، حسن روحانی حامی اصلی و قدرتمند خود را از دست داده و یتیم گردید!

حضور حسن روحانی در رقابتهای ریاست جمهوری سال آینده، بدون پشتیبانی و حمایت اصلاح طلبان، همانند آب در هاون کوبیدن است، زیرا بزرگترین برگ برنده حسن روحانی برای انتخابات آتی، برجام بود، که خسارت محض شد! و تحریمی هم لغو نگردید و جیب ملت بواسطه خیانت اعتدالیون لیبرال، با اجراء فوری برجام، بشدت خالی و لشکر بیکاران تحصیل کرده گریبان دولت بی تدبیر را به همراه رکود اقتصادی گرفته و می رود که طومار نفاق اشرافی را در انتخابات سال 96 براندازد و کشور عزیز ایران از سلطه بیگانه پرستان لیبرال، به یاری و مدد الهی، آزاد گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ