سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 95 اسفند 13 , ساعت 11:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

دیروز فیلمی از برخورد زشت وزیر بهداشت و درمان کشورمان در فضای مجازی پخش شد که تعجب مردم ایران را بدنبالف داشت. در این فیلم مستند وقتی فرماندار شهرستان بدره ایلام، نسبت به نبود راننده آمبولانس به وزیر مربوطه گله می کند، وزیر تندخو و عصبانی مولتی میلیاردر که حاضر نیست طبق قانون، میزان اموال و دارایی خود را به قوه قضائیه اعلان نماید، ضمن تهدید فرماندار آن شهرستان، با ادبیات چاله میدانی می گوید: «شما غلط می کنید نماینده مردم باشید، شما نماینده دولت هستید، اگر گذاشتم یک روز دیگر اینجا بمانی، بی شعور!»

البته دولت جناب روحانی به همراه وزراء ، معاونین و مشاوینش، عمدتا مرتبط با جریان اشرافی و لیبرال هستند و خود را برتر از ملت دانسته و معمولا اشرافیت با ادب بیگانه است! اهانت وزیر فتنه گر راه و شهرسازی در حادثه قطار تبریز-مشهد! اهانت مشاورش به رانندگان تاکسی و لبو فروشها! و رئیس این جماعت، حاج حسن روحانی است که از وزراء خود در اهانت به ملت و منتقدین برجام سبقت گرفته و با استفاده از کلمات بیسواد، بروید به یک جای گرم، به درک و بروید به جهنم و آخرین آن گناهکار دانستن مردم خوزستان بود" و لذا از اشرافیت تشنه قدرت و ثروت، نباید رعایت ادب را انتظار داشت!

برای حقیر و عده ی زیادی از ملت ایران، این سئوال وجود دارد، که وزیر بهداشت و درمان با این ادبیات چاله میدانی، چرا هر چند وقت یک بار، با درمانگاه سیار خود، جهت جراحی چشم افراد بی بضاعت آنهم بصورت رایگان، به روستاهای دور دست کشور می رود؟!

برای پاسخ به این سئوال، مجبورم به برخی از حقایق پنهان از چشم ملت فهیمj ایران بپردازم، اولا وقتی جناب وزیر، جهت عمل جراحی چشم افراد بی بضاعت به روستاها می رود، حتماً یک اکیپ فیلمبرداری مجهز صدا و سیما ایشان را همراهی و از عملهای ایشان فیلمبرداری کرده و بلافاصله، اقدام خیرخواهانه وزیر!، از طریق صدا و سیما پخش می شود! ثانیا، بخاطر تبلیغات گسترده عملهای جراحی رایگان وزیر در مناطق روستائی برخی از منسوبین وزیر توانسته اند با آراء مردم همان مناطق وارد مجلس و دولت شوند! ثالثا، سئوالی دیگری هم مطرح است، اگر وزیر بهداشت و درمان، بدنبال امور خیر می گردد، پس بهتر است بار سخت سفر را تا روستاهای دور دست به خود تحمیل نکند! و این قبیل بیماران را در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران که خود از سهامداران اصلی آن است، عمل جراحی نماید؟!

راستی چرا وزیر بهداشت و درمان، در بیمارستان شخصی خود به کسی تخفیف نمی دهد و بیماران بی بضاغت را عمل جراحی نمی کند؟! جناب وزیر! شما که هزینه فیلمبرداری از عمل جراحی رایگان در روستاها و پخش از رسانه ملی را کاملاً می پردازید، پس چرا در بیمارستان فوق تخصصی خود به عمل جراحی رایگان اقدام نمی کنید؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ