سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 اسفند 19 , ساعت 11:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

جریان خزنده و لیبرالی در دولت اعتدال رخنه کرده، که کاملاً با اهداف دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن با شیطان بزرگل هماهنگ عمل می کند! این جریان خطرناک و نفوذی، "اقتدار نظام اسلامی" را نشانه رفته و لذا پس از مذاکرات لوزان و قبل از اجراء برجام، ترمز پرتاب ماهواره های تحقیقاتی و علمی کشور را کشید! رسانه ای کردن آزمایشات موشکی را ممنوع! و تا آنجا که توانست از برگزاری رزمایشهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کرد!

جریان نفوذی در دولت حسن روحانی، عربده کشی وزیر امور خارجه فرانسه را در راهروهای ریاست جمهوری اسلامی ایران می شنود که در هنگام مانور نظامی مشترک با انگلیس و آمریکا به ایران آمده و در پاسخ به سوال یکی از تجار فرانسوی که از وی پرسید: «جناب وزیر چرا این سفر دقیقا در روزی انجام شد که فرانسه به همراه انگلیس و آمریکا در خلیج فارس و در نزدیکی آب های ایران مانور نظامی که طبیعتا پیام های خاصی دارد، برگزار کرده اند؟ آیا فکر نمی کنید این مسئله روی روابط تجاری ما با ایران تاثیر بگذارد و نتوانیم در این سفر قرارداد خاصی منعقد کنیم؟ شما از واکنش مقامات ایرانی نگران نیستید؟»

وزیر خارجه فرانسه از داخل کاخ ریاست جمهوری ایران، مقتدرانه می گوید: «خیر، بنده هیچ نگرانی نسبت به موفقیت آمیز بودن این سفر ندارم. دولت ایران به اینت سفرها احتیاج دارد و مطمئنم که هیچ اعتراضی در جلسات فردا هم نخواهیم شنید.»

جریان نفوذی در قوه مجریه، برای شکستن "اقتدار نظام اسلامی" می خواهد، کشور را محتاج آمریکا و اروپا نشان دهد، لذا برای رسیدن به مقصود، خزانه کشور را خالی، ایران را در مقابل یک بمب آمریکا ناتوان و پیشرفت کشور را تنها سرمایه گذاری خارجی ممکن می داند، تا با این خزئبلات، ملت ایران را برای پذیرش بدترین شرایط کدخدا(آمریکا) آماده و مردم را "سوژه عملیات روانی"نماید!  

فشار جریان نفوذی در دولت لیبرال اعتدال، نیروهای نظامی را نگران اقتدار کشور نموده، تا بدآنجا که فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در مورخ 19 اسفند 95 می گوید: «برای ما تردیدآمیز است که موشک ماهواره‌بر، که دارای اهداف غیرنظامی بوده و آماده پرتاب است، با تشر آمریکا به انبار برود. تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟»

رهبر معظم انقلاب در خصوص نشان دادن ضعف در مقابل دشمن فرمودند: «اشتباه برخی در چالش بزرگ اقتصادی که کشور اکنون دچار آن است، این بود که در زمینه اقتصادی اظهار ضعف شد و دشمن دید که اینجا می‌توان فشار آورد و فشار را زیاد کردند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ