سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پندها چه بسیار است و پند گرفتن چه اندک به شمار . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 فروردین 13 , ساعت 7:19 عصر

به نام خدا و برای خدا

آقای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق لطیفی آمریکا را با شدیدترین ادبیات قرن مورد تهدید قرار داد وع گفت: «آمریکا باید در مقابل تمامی بدعهدی‌های خود پاسخگو باشد و ما نیز این بداخلاقی‌ها را پاسخ خواهیم داد. اگر آمریکایی‌ها به ادامه رفتارهای ناهنجار خود در قبال ایران ادامه دهند،‌ طبعاً برای آنها ایجاد زحمت خواهیم کرد

علی آقای لاریجانی به اتفاق حسن روحانی نقش برجسته ای در تصویب و اجراء فوری برجام داشته و از متهمین اصلی آن می باشد. این مرد چند چهره که در ایام نوروز به میهمانی مردم استان البرز رفته، ظاهراً نگران عدم اجراء تعهدات آمریکا در برجام شده و بسیار مؤدبانه و لطیف به آمریکائیها تذکر داده که برای آنها ایجاد زحمت می کند!

رهبری نظام اسلامی چندین بار به بدعهدی آمریکائیها در مذاکرات هسته ای اشاره نموده و به دولت متذکر شدند که نباید مجلس از مسیر اقدامات قانونی خود، که همان بررسی دقیق محتوای برجام است، دور نگه داشته شود، اما علی لاریجانی که با حسن روحانی، توطئه دور نگه داشتن نمایندگان را طراحی کرده بودند، بدون توجه به نظرات کمیتهل بررسی برجام، در مدت 20 دقیقه برجام را تصویب کردند و امروز جناب لاریجانی سرشان را از زیر برف بیرون آورده و با ادبیاتی ملتمسانه و لطیف به آمریکائیها می گوید؛ برای آنها ایجاد زحمت خواهیم کرد.

متأسفانه علی لاریجانی با توطئه لیبرالهای دولت اعتدال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از حق قانونی خود، مبنی بر بررسی و تصویب بندهای برجام و پیوستهای پنج گانه آن محروم کردند و به گریه برخی از نمایندگان انقلابی مجلس نهم، بی توجهی کرد و خیانت جناب لاریجانی در برجام، کمتر از خیانت رئیس جمهور نیست!

به آقای لاریجانی باید گفت؛ شما که خود متهم هستید، نمی توانید قیافه حق به جانب بگیرید و به آمریکائیها تذکر مؤدبانه بدهید! زیرا وظیفه شما بر اساس قانون اساسی و تأکید مقام معظم رهبری، بررسی دقیق برجام در جلسه علنی مجلس بوده است، همان برجامی که توسط سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل تنظیم شده و به دستور شما و برخی از افراد داخل و بیرون مجلس، کمتر از 20 دقیقه به تصویب رسید و مزدتان را در مجلس دهم از جناب روحانی و لیست امید گرفتید و مجدداً به ریاست مجلس رسیدید!!!!!

به جناب لاریجانی از قول ملت ایران می گویم؛ کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ