سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ویژگیهای مؤمن آن است که از حرامها پاک باشد و در شبهه ها توقف کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ به علی علیه السلام ـ]
 
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

امام خمینی خطاب به مردم ایران: «آنکه شما می خواهید، آن باید بشود، نه آنکه آنهایی که از اروپا و خارج آمده اند ... نه آنکهu اعیان و اشراف می خواهند، نه آنکه حقوقدانها می خواهند(صحیفه نور ج 6 ص 276)

خداوند بر درجات حضرت روح الله بیفزاید که بعد از رحلت شان هم چراغ هدایت انقلاب اسلامی را در پیش روی جریان انقلابی قرار داده، تا سرنوشت انقلاب اسلامی را به بدست اروپا رفته ها، غربزده ها، اعیان، اشراف و حقوقدانهای لیبرال نسپاریم.

با پایان یافتن جنگ تحمیلی و حضور کارگزاران سازندگی در رأس قوه مجریه، اعیان و اشراف نوکیسه، حقوقدانهای لیبرال و فرزندان برخی از مسئولین که از انگلیس و غرب برمی گشتند، فضای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را به سمت قبله آمال خود که همان لیبرالیسم غربی بود، هدایت کردند و امروز هم یک حقوقدان لیبرال -که حقوق هم نمی داند-! بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده و لذا شیطان بزرگ و اسرائیل پس از سالها تلاش،برای برچیدن تأسیسات هسته ای ایران با حضور یک فرد حقوقدان لیبرال در رأس قوه مجریه ایران، اهداف خود را محقق کردند و اکثر سانتریفیوژهای ایران از روی زمین برچیده و به انبار تحت کنترل آژانس(آمیریکا) منتقل گردید!

برای بازگرداندن انقلاب اسلامی به ریل اصلی خود، ملت ایران، خواص جامعه و نخبگان انقلابی، باید همه تلاش خود را برای حقوقدان زدائی، اشراف و اعیان زدائی از قوه مجریه بکار بندند و لذا همه دوستداران اسلام و انقلاب، باید ذیل "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" قرار گرفته و به تقویت آن پرداخته، تا انشاء الله لیبرالیسم خطرناک و وابسته ی به غرب، از درون مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز مهم و حساس نظام اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری 29 اسفند 96 پالایش و باید ثابت کنیم، "مــا می تــوانـیـم"، زیرا مقتدای انقلاب اسلامی امام خامنه ای، در روز اول فروردین امسال فرمودند:«مدیریت فعال، متدین، انقلابی و کارآمد راه حل مشکلات کشور است.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ