سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در انتخاب دوست، آزمودن را مقدّم دار ؛ زیراآزمودن، معیار جدا سازِ میان نیکان و بدان است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 فروردین 21 , ساعت 5:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس‌جمهور کشورمان با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی در 21 فروردین 96 نسبت به یکی از وعده های کذب خود واکنش نشان داد و گفت: «دروغ بزرگی در برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها پخش می‌شود که دروغ است. من کی گفتم مشکلات را صد روزه حل می‌کنم؟ من گفتم اگر در انتخابات موفق شوم، کارهایی که در hصد روز حل کردم، اعلام می‌کنم. کسی که می‌گفت مشکلات را یک شبه حل می‌کنم، یکی دیگر بود، نه من! من حافظه‌ام کم نیست. من میدانم چه گفتم. من گفتم در پایان 100 روز اعلام می‌کنم، چکار کردم. مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود. کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد. مشکلات اقتصادی 100 سال دیگر هم حل نمی‌شود

برای کشف ژن دروغگویی حسن روحانی، به اولین برنامه تبلیغاتی‌اش در 7 خرداد 92 در مقابل دوربین رسانه ملی اشاره می نمایم که گفت: «راه‌حل‌های کوتاه‌مدت یک ماه و 100روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش‌بینی شده است که با این برنامه ما می‌توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.»

در ضرب المثلی گفته اند؛ "دروغگو کم حافظه است" و لذا حقیر فکر می کنم که حاج حسن روحانی، قبل از نام نویسی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری 96، عقل و تدبیر از دست داده و با تناقض گویی آبروی اندک خود را در نزد فتنه گران، لیبرالها، منافقین و حامیان غربی خود، بر باد داده و زحمت ملت را در شناخت نامزد بی صداقت کم کرده و پرچم یک دوره ای ریاست جمهوری خود را بالا برده و در نهایت اصلاح طلبان و حامیان خارجی خود را ناامید کرد و از امروز نقش رئیس جمهوری فریبکار، بر پیشانی حسن روحانی نقش بست زیرا "کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد"

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ