سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در جستجوی دانش بیرون رود در راه خداست، تا آنگاه که برگردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 فروردین 23 , ساعت 2:24 صبح

به نام خدا و برای خدا

در زمستان سرد 95 خبر مسرت بخش تشکیل "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"(جــمــنــا) رسانه ای شد و موجی از شادی و شعفف در میان دوستداران انقلاب اسلامی نمایان گردید. "جبهه ای مردمی" آمده است، تا در مقابل "جبهه گسترده استکبار جهانی و نفاق داخلی" از آرمانهای انقلاب و خون 230 هزار شهید انقلاب اسلامی به دفاع برخیزد.

پس از موفقیت شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در اواخر دهه 70 و نیمه اول دهه 80 برخی از افراد فرصت طلب به درون آن نفوذ کرده و رفته رفته بخش نفوذی توانست، بر ضد تفکر انقلاب اسلامی در بخشهای حاکمیتی انقلاب وارد گردد و لذا جریان انقلابی برای جلوگیری از خیانت بیشتر فرصت طلبان، به جراحی و بازسازی جریان اصولگرائی پرداخت و از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" در سال 95 رونمایی نمود و نسیم تازه ای در دل مشتاقان انقلاب اسلامی نمایان گردید.

متأسفانه برخی از دوستداران انقلاب، که از کم و کیف شکل گیری "جبهه مردمی" مطلع نیستند، و گاها با قضاوتهای عجولانه، موجب شادمانی "جبهه استکبار و نفاق داخلی" را رقم می زنند و لذا از این دوستان باید پرسید! وقتی که در مقاطع انتخابات گذشته، احزاب و گروه های انقلابی، بخاطر گسترش تفرقه در بین خود، مجبور بودند، تا با ساز و کار جدیدی وارد هر انتخابات شوند، آیا راهکار بهتری از تشکیل "جبهه مردمی نیروهایف انقلاب اسلامی" را پیشنهاد می کنند؟!

دوستان انقلابی مطع اند، که کار برخی از فرصت طلبان اصولگرائی بجایی رسید، که وقتی علی لاریجانی با حمایت نیروهای انقلابی به ریاست مجلس نهم رسید، ایشان برای تصاحب ریاست مجلس دهم، وارد معامله کثیفی با فراکسیون امید شد و با حمایت رئیس جمهور، مجددا بر کرسی ریاست مجلس تکیه زد! و لذا "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" یگانه راه موفقیت نیروهای انقلابی است.

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" در مقطعی تشکیل شده که شاهد هم افزائی "جبهه استکبار خارجی و نفاق داخلی" برای به شکست کشاندن آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم، و لذا برای برای عبور با سلامت و صلابت نظام اسلامی در پیچ بزرگ تاریخی، نیاز به تشکیل جبهه ی گسترده بود، تا ملت بزرگ و فهیم ایران، با بصیرت انقلابی در انتخابات 29 اردیبهشت 96 "مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز انقلاب اسلامی" را از تصرف لیبرالهای غربزده و بعضا ضدانقلاب خارج و با تشکیل دولت اسلامی، زمینه سازی حکومت حضرت بقیة الله العظم(عج) محقق گردد، انشاء الله.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ