سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 فروردین 24 , ساعت 1:30 صبح

به نام خدا و برای خدا

حقیر وقتی شنیدم که آقای حسن روحانی در مصاحبه خبری زنده 21 فروردین 1396 خود، موضوع وعده های حل مشکلاتب اقتصادی 30 روزه و 100 روزه خود در سال 92 را منکر شده با خود اندیشیدم که ایشان آموزش دروغگوئی را در دانشگاه و نزد کدام اساتید به پایان رسانده و لذا موضوع را دنبال کرده و دریافتم که جناب روحانی آموزش دروغگوئی را در نزد اساتید انگلیسی خود در مقطع فوق لیسانس و دکتری حقوق در انگلستان طی کرده است.

اما موضوع دیگری که باعث تعجب خبرنگاران داخلی و خارجی و عموم ملت ایران در پای گیرنده های خود شده این بود که حاج حسن روحانی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در باره دروغ نگفتن به مردم می گوید: «سخن درست به مردم بگوییم و به مردم دروغ! گفته نشود. بالاترین خیانت به یک ملت آن است که یک کسی به مردم آمار و حرف دروغ! بگوید، مخصوصاً دروغی! که باعث یأس و ناامیدی مردم شود و به واسطه آن دروغ‌ها! مردم بگویند بعد از 39 سال نتیجه این همه خون و فراز و نشیب و فداکاری چه شد؟»

دروغ عجیب و بزرگتر جناب روحانی این بود که در پاسخ به  خبرنگار روزنامه همشهری می گوید: «نکته شما بسیار مهم بود چون بنده 4 سال منتظر این سؤال بودم که کسی این را از من بپرسد و من جواب این دروغ را بدهممعنی این سخن جناب روحانی این است که نهاد فرهنگی ریاست جمهوری و آقای آشنا، آنقدر بی عرضه و بی کفایتند، که در 4 سال گذشته، نتوانسته اندل دغدغه رئیس جمهور ماکیاول و لیبرال ایران را در لابلای مصاحبه های مختلف بدست خبرنگار آشنا داده تا از جناب ایشان بپرسند؟!

احتمالا مصاحبه خبری زنده 21 فروردین 96 رئیس جمهورمان، مسابقه ای برای گفتن بزرگترین دروغ بوده که بی تدبیرهای لیبرال، اسم آن را مصاحبه خبری  گذاشتند!

قرآن در سوره آل عمران در این رابطه می فرماید: " وَ مَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ " لذا تدبیر خدا بود، که جناب روحانی از همان رسانه ای که در سال 92 به ملت وعده دروغ داده، از طریق همان رسانه مجبور  به ماله کشی دروغ قبلی با دروغ جدید گردد! آری؛ دروغگویان این چنین در نزد مردم رسوا و شرمسار می گردند.

در طنز زیبائی گفته شده؛ روز مرد گذشت ... حسن روحانی زیر حرف قبلی خود در خصوص وعده 100 روزه زد ... محمود احمدی نژاد هم زیر حرف خود در خصوص عدم نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری زد ... پس؛ کار شورای نگهبان آسان شده و رد صلاحیت این دو نفر، بخاطر عدم احراز " رجُــــل " بودن، امکان پذیر شده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ