سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بامدادان به جستجوی دانش برخیزید که سحرخیزی مایه برکت و کامیابی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 اردیبهشت 2 , ساعت 8:23 صبح

به نام خدا و برای خدا

در چندین ماه گذشته پخش مناظره های زنده نامزدهای ریاست جمهوری، همانند پرداخت یارانه های نقدی برای دولت راستگویان! به عزای عظمی تبدیل شده و نهایتاً با عدم تائید صلاحیت دکتر زاکانی و دکتر حاج بابایی از سوی شورای محترم نگهبان، یکی از موانعی که ترسوهای اعتدال را وادار به فرار از مناظره زنده می کرد، از پیش پای اعتدالیون برداشته شده و لذا همانگونه که در نوشته قبلی به اطلاع همراهان عزیز "وبلاگ وزنه سیاسی" رساندم، به احتمال قوی با عدم حضور عمارهای دوران (دکتر زاکانی و دکتر حاج بابایی)، لیبرالهای غربزده با مناظره زنده تلویزیونی موافقت خواهند کرد!

برخی فکر می کنند که موضوع مناظره زنده تلوزیونی، در چند روز گذشته موجب عزای جناب روحانی و مشاوران امنیتی ایشان شده! و این در حالی است که ترسوهای اعتدال، قصدشان بر این بود تا جلوی پخش مناظره های زنده را همانند برجام در شورایتت عالی امنیت ملی تصویب نمایند که با مخالفت اعضآ آن شورا، به اهداف ضدانقلابی خود نرسیدند و لذا از طریق ستاد تبلیغات انتخابات به ریاست وزیر کشور، به این خواسته نامشروع خود رسیده و پخش مناظره های زنده را ممنوع کردند.

پس از اینکه موضوع ممنوعیت پخش مناظره ها از سوی سخنگوی وزارت کشور دولت راستگویان! به اطلاع عموم مردم رسانده شد، واکنشهای شدید ملت را به همرا داشته و موجب وحشت اعتدالیون شده و ترفند منافقانه آنها، بر ضد خودشان تبدیل شده و لذا با تداوم اعتراضات مردمی، مجبورند برای حفظ پرستیژ کاذب خود، به مناظره های زنده رضایت دهند، هر چند بخوبی واقفند، مناظره زنده تلویزیونی به محل محاکمه لیبرالهای دولت غربزده تبدیل خواهد شد و ملت پس از گذشت 4 سال از اقدامات محرمانه دولت اعتدال، بر علیه انقلاب اسلامی آگاه شده و آژیر رسوایی آنان بصدا درخواهد آمد و سقوط قطعی جبهه لیبرال و سکولار در 29 اردیبهشت 96 بدست همان مردمی که وعده های کذب 100 روزه حسن روحانی را باور کردند، رقم خواهد خورد، هر چند که جای خالی عمارهای انقلاب در مقابل لیبرالهای ترسو، در مناظره های زنده خالی خواهد بود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ