سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه شمردنى است به سر رسد و هر چه چشم داشتنى است در رسد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 اردیبهشت 12 , ساعت 8:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

1-امسال حسن خمینی مرقد شریف امام را ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در روز کارگر نمود! و با حیله گری و به بهانه روز کارگر می خواستند، از این قشر زحمت کش و کم ادعا، جهت امیال کثیف ماندن در قدرت استفاده نمایند، با شعارهای بحق وف طوفانی کارگران حیله و مکر آنها از هم گسست و کارگران با صدای رصا، دردهای نهفته درونی 4 ساله خود را چنین فریاد زدند: «عزا عزاست امروز....روز عزاست امروز....زندگی کارگر رو به فناست امروز» و همچنین «عزا عزاست امروز....روز عزاست امروز....جامعه کارگری.....صاحب عزاست امروز»

2-حسن روحانی که به قول خودش دولت راستگویان! را تشکیل داده، در مرقد امام خمینی و در روز کارگر و در لابلای شعارهای بحق کارگران، 2 میلیون شغل را حاصل تلاش 4 ساله دولت خود اعلان کرد و وزیر تعاون و کار هم یک روز قبل، در حضور رهبر معظم انقلاب از ایجاد حدود 2 میلیون شغل در 4 سال گذشته، سخن راند، اما مرکز آمار ایران، شاغلین را در بهار 92 تعداد 22 میلیون 171 هزار در زمان تحویل دولت دهم به یازدهم و در زمستان 95 هم تعداد شاغلین را 22 میلیون 342 هزار نفر اعلان کرده است، که با این حساب، آمار اعلانی از سوی رئیس جمهور و وزیر تعاون و کار کذب محض است و لذا بر اساس مرکز آمار ایران در 4 سال گذشته، تعداد کسانی که در دولت اعتدال موفق به کسب شغل شده اند تنها 170 هزار نفر است نه 2 میلیون نفر!!!!!

3-البته وقتی وزیر تعاون و کار از نیروهای امنیتی فاقد صلاحیت وزارت اطلاعات است و رئیس جمهور هم یک حقوقدان! لیبرال غربگرا باشد، آمار سازی برای فریفتن ملت، کار ساده ای است، زیرا مجری بی هویت و بی ادب برنامه جناب روحانی در مرقد امام، در روز کارگر، کارگران را مزدور خوانده و خواستار خرد کردن دهان کارگران شد و لذا از سرّ درون لیبرالهال و امنیتی های مرموز و فاقد صلاحیت، سخن گفت!

4-به رئیس جمهور و امنیتی های که توان خدمت صادقانه در وزارت اطلاعات را نداشتند، می گوئیم؛ شما کسانی هستید که دیروز مردم را بدون هیچ جرمی به درون گونی می کردید و امروز در پیشگاه حضرت روح الله با تهدید و ارعاب، سخن از خرد کردن دهان کارگران می زنید! البته ما حال و روز شما هتاکان به کارگر و خیانت پیشگان به کشور و ملت را درک می کنیم، زیرا در سرازیری سقوط قرار گرفته اید و دست به انتحار می زنید! و لذا کارگران و ملت ایران در روز 29 اردیبهشت 96 در پای صندوقهای رأی، تکلیف شما را مشخص می کنند و یحتمل، برخی از شما، به دامان کدخدایتان آمریکا پناه خواهید برد.

5-نگرانی ملت در روز کارگر و در حرم جضرت روح الله این بود، چرا امامی که حضور لیبرالها را در قدرت، لحظه ای تحمل نمی کرد، مرقد آن پیر سفر کرده، توسط نوه اش سید حسن، ستاد انتخاباتی فرد لیبرال مورد حمایت آمریکا و اسرائیل شده است، البته امام دهان دولت اشرافی مخالف قشر کارگر را خرد خواهد کرد، این وعده  بزودی محقق خواهد شد؟!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ