سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 اردیبهشت 14 , ساعت 11:41 صبح

به نام خدا و برای خدا

1-اگر ذائقه ی مردم، آنچنان دچار تغییر شود! که در جامعه ای اسلامی و انقلابی، دزدان و فتنه گران و محکومین دادگاهایغ انقلاب و کیفری، بتوانند، ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی را در مراکز استانها و شهرستانهای کشور  افتتاح و به سخنرانی و موعظه بپردازند!، آیا امکان انتخاب و تصمیم عقلانی برای گزینش یک فرد اصلح و مقبول، برای ریاست جمهوری از سوی ملت وجود دارد؟!

2-اگر در این بازار آشفته که دزدان و فتنه گران به طرفداری از حسن روخانی، مدام به بمباران تبلیغاتی مردم مشغولند و صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم در کنار تبلیغات کاذب و نفاق دزدان و فتنه گران، آستین بالا بزند! و از افشاء چهره دزدان و فتنه گران همکار با دولت مستقر، جلوگیری نماید و همچنین خود در نشر دروغها و حرفها و نفاق حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در برنامه های زنده و ضبط شده تلویزیونی از هیچ تلاشی دریغ نورزد! آیا مردم و بخصوص جوانان می توانند، با شناخت صحیح، فرد مورد نظر خود را برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب نمایند؟!

3-حضرت روح الله صدا و سیما را دانشگاه می دانست، حال اگر صدا و سیما، بجای گسترش فضائل و واقعیتها، به نشر اکاذیب و رذائل برخی کاندیداهای لیبرال-سکولار ریاست جمهوری بپردازد! در حقیقت به یاری جبهه استکبار خارجی و جبهه لیبرال-سکولار داخی شتافته است، ولذا صدا و سیما اجازه ندارد، از نشر حقایق و قضائل، به طرفداری از دولت حسن روحانی جلوگیری کند و در جهت فریب مردم، به دولت لیبرال غربزده یاریغ برساند؟!

4-امروز حلقه تولید، توزیع و مصرف کننده از دولت حسن روحانی ناراضی بوده و ملت تصمیم گرفته، تا از مرگ مغزی انقلاب اسلامی، بدست شیطانی جبهه لیبرال-سکولار مستقر در قوه مجریه جلوگیری نماید، فلذا صدا و سیمای جمهوری اسلامی، بر چه مبنایی در جهت تحقق آمال و آرزوهای جبهه لیبرال-سکولار، به فریب مردم پرداخته است؟! آیا مردم، با یک توطئه ای پیچیده و هماهنگ از سوی لیبرالها و صدا و سیما روبرو هستند؟!

5-ملت باید در این موقعیت حساس و سرنوشت ساز، هوشیار باشد. عمارهای انقلاب اسلامی، خواص جبهه حق و کاندیداهای "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیهر آنچه در توان دارند، باید به افشاء توطئه ی خزنده و خطر ناک تغییر مسیر انقلاب اسلامی از سوی لیبرالها و صدا و سیما بپردازند، تا جبهه استکبار جهانی به اهدافش نرسد و انشاءالله، پرچم انقلاب اسلامی را با دستان امام خامنه ای بدست صاجب اصلی اش، حضرت بقیة الله العظم، عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم و شرمنده امام و 230 هزار شهید انقلاب شکومند اسلامیمان، نگردیم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ