سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 اردیبهشت 16 , ساعت 10:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

دولت مستقر در قوه مجریه، به خوبی می داند که کارنامه موفقی برای ارائه به مردم ندارد و پاشنه آشیل خود را در انتخاباتت 29 اردیبهشت 95 برگزاری مناظره زنده تلویزیونی می دانست و لذا از طریق شورای عالی امنیت ملیموفق به لغو مناظره ها نگردید و اگر می خواست به مجلس لایحه ای در رابطه با لغو مناظره ها بدهد، خود بخود از نظر ملت افتاده و سقوط زود هنگام خود را مهیا می کرد و به همین خاطر به وزیر کشور مأموریت داده شد تا از طریق کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، برگزاری مناظره ها را هوا کند که به ظاهر موفق شدند.

پس از اینکه مردم و اصحاب رسانه از اقدام اعتدالیون مبنی بر عدم برگزاری جلسات مناظره زنده تلویزیونی مطلع شدند، اعتراضها به این اقدام دولت شروع و در نهایت مجبور به عقب نشینی گردیدند، اما در دو جلسه مناظره زنده تلویزیونی آثار ترس و لرز را در دو چهره کاندیدای دولت دیدیم و لذا در طول مناظره تنها به خواندن انشاء های از قبل تهیه شده پرداخته و همانند برخی از کشورهای دشمن، به تحریک احساسات قومیتها، بر ضد امنیت ملی دامن می زنند!

البته ملت ایران، از سالهای آغازین انقلاب اسلامی، همواره از ضربات ضد امنیتی جریان نفاق و لیبرال خسارت دیده و همچنین از میزان عشق و علاقه آنان برای ماندن در قدرت آگاه است و لذا دو نماینده لیبرال دولت اعتدال، رغبتی به مناظره زنده تویزیونی نداشته و تلاش می کنند، بدون توجه به سئوالات طرح شده در مناظره،ن صرفا به خواندن انشاء تهیه شده توسط کارگردانهای خود بپردازند و از پاسخگوئی به عملکرد 4 ساله ی خود، فرار کنند! آیا ملت مجددا به این مارهای خوش خظ و خال لیبرال و منافق اعتماد خواهند کرد؟!

همراهان وبلاگ وزنه سیاسی به این سحن منافقانه جناب روحانی در جمع مردم یزد در 9 اردیبهشت 96 توجه فرمایند که گفت: «مردم باید اعلام کنند ... که عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!»

آیا جناب روحانی از حربه عبیدالله ابن زیاد برای ترساندن مردم کوفه، مبنی بر حمله دروغین سپاهیان شام به کوفه استفاده کرده است؟! مگر نه اینکه مردم کوفه، دروغ عبیدالله را باور کرده و به کربلا رفته و سر حسین ابن علی علیه السلام را از بدن جدا کردند؟ آیا حسن روحانی فکر می کند که ملت ایران همانند مردم کوفه هستند و دروغهای ایشان را باور می کنند؟! لذا ملت ایران همانند 9 دی سال 88 بار دیگر در 29 اردیبهشت 96 باید سیلی به راه انداخته و فتنه جدید را که با حربه سایه جنگ، قصد فریفتن و ربایش مجدد آراء مردم را در سر دارند از بنیاد برکنند، که پیروزی نزدیک است و بدانیم که ما منتظران ظهور بوده و می خواهیم پرچم انقلاب اسلامی را با دستان امام حامنه ای به صاحب اصلی او حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ