سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 96 اردیبهشت 18 , ساعت 12:53 عصر

به نام خدا و برای خدا

بررسی عملکرد دولت اعتدال، خبر از فاجعه بزرگی می دهد، که دستان آلوده دولت حسن روحانی در جنایت بر علیه انقلابا اسلامی قابل مشاهده است، زیرا عملکرد دولت اعتدال بر محور لیبرالیسم قرار گرفته و تداوم دولت جناب روحانی، پروسه لیبرالیزه کردن انقلاب اسلامی را به نفع شیطان برزگ رقم خواهد زد، لذا لیبرالهای داخلی و استکبار جهانی در جبهه ای واحد بر علیه انقلاب اسلامی حمله ور شده اند. موارد ذیل، از عملیات پیچیده آنان خبر می دهد.

* در مناظره جمعه مورخ 15 اردیبهشت 96 اگر حسن روحانی به اقتدار موشکی کشور، بخاطر نوشتن جمله ای از امام "اسرائیل باید از بین برود" حمله گازانبری نمود، راز آن را باید در حمایت روزنامه جروزالم اسرائیل از حسن روحانی جستجو کرد که نوشت: «حسن روحانی بهترین رئیس جمهوری است که اسرائیلی ها می توانند از ایران انتظار داشته باشند!»

* مقام معظم رهبری در خصوص عدم اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش در کشور فرمودند: «یک مسئله‌ی مهمّ دیگر، این مسئله‌ی سند تحوّل است. خب، دوستان و مسئولین مجرّب و باسابقه نشستند، زحمت کشیدند، سند تحوّلا را درست کردند؛ خیلی خوب، ابلاغ هم شد. شروع‌ شد که عملیّاتی بشود ولی تا حالا پنج شش سال هم گذشته، [امّا] نشده؛ چرا؟ تا کِی باید نشست تا این نظام‌نامه‌هایی که گفته میشود در ذیل سند تحوّل باید تحقّق پیدا کند، تنظیم بشود؟»

*رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با تصویب سند 2030 در شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجراء بی سر و صدای آن توسط دولت در 17 اردیبهشت 96 فرمودند: «اینکه ما برویم سند را امضا کنیم و بعد هم بیاییم شروع کنیم بی‌سروصدا اجرائی کردن، نخیر، این اصلاً مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام هم کرده‌ایم به دستگاه‌های مسئول. بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم؛ آنها باید مراقبت میکردند، نباید اجازه میدادند این ‌کار تا اینجا پیش بیاید که ناچار بشویم ما جلوی آن را بگیریم و ما وارد قضیّه بشویم.»

* دولت لیبرال حسن روحانی در سال تحصیلی 95-96 نسبت به حذف برخی از دروس بر اساس سند 2030یونسکو آنهم بدون سروصدا اقدام کرد و دروس "مساجد مسلمانان" از پایه درسی چهارم ابندائی برای رضایت جریان صهیونیسم- "رهبران کوچک" داستان شهید حسین فهمیده از فارسی ششم ابتدائی حذف و منافقانه تحلیل نادرستی از جنگ در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم به دانش آموز القاء می کند!!!

*رهبر معظم انقلاب با طرح دروغین سایه جنگ توسط حسن روحانی از توطئه لیبرالها بر علیه نظام اسلامی پرده برداری کرده و فرمودند: «ا بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که "وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم"، اما این حرفها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سالهای متمادی، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.»

* حسن روحانی مورخ 9 اردیبهشت 1396 در یزد: «این مردم باید اعلام کنند که شعار می‌خواهند یا شعور را ... عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!»

*حسن روحانی در 3 اردیبهشت 96 در قزوین: «آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟»

با عنایت به موارد فوق، ماندگاری حسن روحانی در قدرت، اجراء استراتژی تفکر لیبرالیسم را بر علیه نظام اسلامی ایران سرعت خواهد داد و لذا ملت می توانند با حضور انقلابی خود در پای صندوقهای رأی، اخراج لیبرالها و منافقین را از قوه مجریه در 29 اردیبهشت 96 رقم زده و امید جریان صهیونیسم را به یأس مبدل نمایند، انشاءالله.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ