سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 اردیبهشت 23 , ساعت 4:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-حسن روحانی در مناظره جمعه خطاب به آقای رئیسی گفت: «من از شما خواهش می‌کنم امام رضا(ع) را برای مردم7 بگذارید و امام رضا(ع) را حزبی و جناحی نکنید.»

2-اکثر بینندگان تلویزیونی و شنوندگان رادیویی، پس از شنیدن این بخش از سخنان جناب روحانی دریافتند، که اتاق فرمان حمله به امام هشتم علیه السلام، با اهانتهای مجری دستگیر شده به امام رضا در ایلام، یکی است و حسن روحانی از درون آن اتاق فتنه، که گردانندگان آن، اعضاء حزب منحله مشارکت هستند، مطلع است! ولذا اگر معاویه و عمروعاص، امروز زنده بودند، به تدابیر منافقانه دولت حسن روحانی تبریک می گفتند!!!

3-حسن روحانی در ادامه مناظره روز جمعه 23 اردیبهشت 96 از طرح برجامهای دیگری سخن به میان آورده و گفت: «من به مردم اعلام می‌کنم که آمادگی دارم در چهار سال بعد، غیر از تحریم‌های هسته‌ای که در این چهار سال برداشتم! بقیه تحریم‌های ملت ایران را به خوبی و با قدرت بردارم و عزت ایران را و منفعت ایران را به ملت ایران بازگردانم.»

4-جناب روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال 96 از نمایش کلید! که خود آنرا لوس بازی(دلقک بازی) می دانست، رونمائی نکرد، ولی از برجامهای 2 و 3 و 4 رونمایی کرده و برای دوستان آمریکائی خود، سیگنال پذیرش ذلت فرستاد، هر چند که مزورانه به ملت وعده یا عزت و منفعت می دهد!

5-ملت بزرگ و فهیم ایران! دولت اعتدال از اجراء برجام هسته ای، که به قول اجراء کنندگانش، آمریکا به متن و روح آن عمل نکرده، شرمسارند، اما منافقانه سخن از برداشتن تحریمهای دیگر می گویند، همان برجامهایی که آمریکا سالها بدنبال آن می گردد و برای تحقق آن، لحظه شماری می کند! و آن برجامها عبارتند:

الف-برجام خلع سلاح موشکی؛ عبارت است از کاهش بُرد موشکهای بالستیک ایران همانند کشور لیبی، به 300 کیلومتر!

ب-برجام حقوق بشر؛ عبارت است از کنار گذاشتن اهداف انقلاب با جایگزین نظام لیبرالیستی مورد پسند حسن روحانی!

ج-برجام مبارزه با تروریسم؛ عبارت است از خلع سلاح کشورهای عضو محور مقاومت برای رضایت رژیم صهیونیستی و کنار گذاشتن استراتژی حضرت روح الله مبنی بر محو اسرائیل!

6-آیا رهبری و ملت ایران، حاضر به پذیرش برجامهای ذلت بار مد نظر رئیس جمهور ترسو و بزدل خود می باشد؟ آیا یک فرد لیبرال-سکولار، صلاحیت تکیه زدن بر جایگاه رفیع قوه مجریه نظام اسلامی  را خواهد داشت؟! امام خمینی، لیبرالها را به زباله دان تاریخ ریخت ولذا ملت ایران به تبعیت از امام خود در روز 29 اردیبهشت 96 بساط نکبت بار لیبرالیسم را از قوه مجریه ایران اسلامی برخواهند کند. انشاءالله

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ