سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تباهی خرد در فریب خوردن از نیرنگهاست . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 اردیبهشت 27 , ساعت 11:34 عصر

به نام خدا و برای خدا

مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از حسن روحانی انتظار داشتند که به دو سوأل اصلی آنها پاسخ دهد! اولاا کارنامه عملکرد چهار ساله خود را بصورت شفاف به اطلاع مردم برساند و ثانیا برنامه دولت آینده خود را ارائه نماید، اما او نفاق ورزید از مسیر پاسخگویی طفره رفته و با حمله به قوه قضائیه، صدا و سیما و سپاه و بسیج، از زیر سئوالهای اصلی مردم و حامیان خود شانه خالی می کرد، زیرا حرفی برای گفتن نداشت!

حسن روحانی به نسخه های تنظیمی مشاوران رسانه ای خود، بخوبی عمل کرده و با ایجاد هیجانات احساسی، بر سر بخشی از ملت و طرفداران خود کلاه سیاسی گذاشت و لذا عمروعاص های زمان در خدمت رسانی به معاویه دوران، سنگ تمام گذاشته و او هم بخوبی به اجراء نقشه پرداخت تا رأی ملت را از طریق حیله و نفاق به سبد آراء خود برگرداند!

البته حملات ناحوانمردانه و منافقانه حسن روحانی به نهادهای انقلابی دور از انتظار نبود، زیرا کسی که فرمان زبان و گوشش در اختیار "لیبرالهای منافق احزاب منحله مشارکت و مجاهدین" قرار گرفته و متون سخنرانیهای او از روی بیانیه های ضدانقلابی میرحسین موسوی در فتنه 88 کپی شود، باید مرگ سیاسی او را حتمی و قطعی دانست!

موضوع دیگری که موجب سخنان افراطی حسن روحانی در آخرینه سخنرانی تبلیغاتی او در شهرستان مشهد شده و او را از جایگاه مهم ریاست جمهوری در حد یک فرد اپوزیسیون ضدانقلاب تنزل داده، خبر ممنوع الخروجی برخی از نزدیکان سببی و نسبی او است و لذا جناب روحانی که اخیرا به معاون اول قوه قضائیه نسبت به دستگیری و بازجوئی از آنها، اخطار جنگ علیه نظام داده بود، طرح چنین اراجیفی برای ایجاد فتنه بعد از انتخابات بعید نخواهد بود! پس دستگاههای امنیتی و حافظان نظام اسلامی باید هوشیار بوده و ابعاد مختلف فتنه 96 را قبل از بروز آن در نطفه خفه کنند.

امام خامنه‌ای در آخرین تذکرات انتخاباتی خود از ناسپاسی برخی و تخلفات احتمالی برخی دیگر در 27 اردیبهشت 96 سخن به میان آورده و فرمودند: «بعضی ناسپاسی میکنند و از همین فضای آزاد استفاده میکنند و آزادی را نفی میکنند. این ناشکری و ناسپاسی است که بعضی میکنند؛ خب بکنند ... ممکن است افرادی باشند که قصد تخلف‌هایی را داشته باشند و دستگاههای نظارتی و اجرایی و حافظ امنیت اگرچه مورد اعتماد و مقبول هستند اما باید کاملاً مراقبت کنند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ