سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه تو را به خداى سبحان نیازى است در آغاز بر رسول خدا ( ص ) درود فرست ، سپس حاجت خود بخواه که خدا بزرگوارتر از آن است که بدو دو حاجت برند ، یکى را برآرد و دیگرى را باز دارد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 خرداد 8 , ساعت 12:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امضاء سند 2030 و اجراء بی‌سروصدا آن در آموزش و پرورش توسط دولت، اینل روزها شاهدیم که جریانی در دولت و مجلس در تلاش است، تا ملت، علماء ، نخبگان و دغدغه مندان دین و اسلام از چگونگی امضاء و اجراء محرمانه آن سند آگاهی پیدا نکنند و لذا سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در 7 خرداد 96 بدون پرداختن به کم و کیف اجراء سند مذکور توسط دولت، می گوید: «وزیر آموزش و پرورش و معاونانش در این جلسه تصریح کردند که سند 2030 الزام‌آور نیست و آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد این سند تقریبا اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده و به جای آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدنظر وزارتخانه متبوعش قرار خواهد گرفت

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس باید به ملت پاسخ دهد که دولت بر اساس کدام مصوبه مجلس شورای اسلامی، به امضاء و اجراء بی‌سروصدای سند 2030 در آموزش و پرورش پرداخته و برخی از متون کتابهای درسی فرزندان این مرزوبوم را به نفع  تفکر لیبرالیسم تغییر داده اند؟ وقتی حسن روحانی در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران، پایبندی دولت خود را به سند 2030 اعلان کرده، مجلس حق ندارد با کلی گویی از اقدامات ضد ملی دولت چشما پوشی نماید.

شورای عالی انقلاب فرهنگی که رهبری از آن گله مندند، باید به همراه مجلس شورای اسلامی از چگونگی امضاء و اجراء سند 2030 در آموزس و پرورش تحقیق و تفحص نمایند، زیرا دولت حسن روحانی در 4 سال گذشته، غربزدگی خود را به دوستان آمریکائی خود ثابت کرده و مردم هم هیچ اعتمادی به دولت محرمانه ها ندارند و لذا لازم است مسببین این جنایت بزرگ در حق انقلاب و مردم مشخص و به مردم معرفی شوند.  

نمایندگان مجلس باید به مطالبه رهبری که مطالبه مردم است، پاسخگو باشند، زیرا رهبر معظم انقلاب 17 اردیبهشت 96 در جمع معلمان کشور در رابطه با سند 2030 فرمودند: «اصل کار غلط است. اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام کردیم. بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم. آنها باید مراقبت میکردند و نباید می گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم. اینجا جمهوری اسلامی است.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ