سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا بر عهده نادانان ننهاد که دانش آموزند تا بر عهده دانایان نهاد که بدانان بیاموزند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 خرداد 9 , ساعت 4:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

با عزل میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و سپس برکناری یاسر هاشمی رفسنجانی از ریاست دفتر هیئت امناء، ترس و5 وحشت سید حسن خمینی را در بر گرفت، لذا پس از گذشت یک ماه از برکناری میرزاده، قلم بدست گرفته تا مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی را در انحصار غیرقانونی خاندان هاشمی رفسنجانی و اعوان و انصارش حفظ کند و طی نامه ای حطاب به رئیس جمهور نوشته است: «به نظر اینجانب روند عزل برادرمان جناب آقاى میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست و حداقل آن است که شبهه غیرقانونی بودن آن بسیار قوی است. همچنین نصب سرپرست نیز بدون رای‌گیری در هیات امنا بوده است. ورود حضرتعالی در مسأله حتما مفید و راهگشا خواهد بود.»

حسن خمینی برای اینکه میزاده را در جایگاه ریاست حفظ نماید با طراخی یک توطئه و هماهنگی با برخی از اعضاء هیئت امناء، تلاش می نماید تا جلسه را از رسمیت بیندازد و لذا جلسه را ترک می نماید. البته حسن خمینی را دیر از خواب بیدار کرده اند!، زیرا آنکسی که او را علامه نامید و به عضویت هیئت امناء دانشگاه آزاد درآورد، دستش از دنیا کوتاه شده و لذا سید حسن خمینی دچار توهم شده و با نوشتن نامه در پی آن است که نگاه مردم را از فردی که با تقلب و تخلف، کرسی ریاست جمهوری را تصاحب کرده، به سمت عزل رئیس دانشگاه آزاد برگرداند!

مردم خوب کشورم از نوه امام انتظار دارند که به دفاع از متخلفین نپردازد وا حضرت روح الله را هزینه امیال دنیای خود و دیگران نکند، زیرا آقای ولایتی پاسخ حسن خمینی را طی مصاحبه ای داده و به برخی از تخلفات میزاده و فرزندانش اشاره نموده و گفته است: «رئیس دانشگاه اسلام‌شهر شرحی نوشت و همچنین حضوراً برای اینجانب بیان کرد. او گفت که هیئت تصمیم‌گیر در دانشگاه آزاد به وی ابلاغ کرده‌اند که زمینی را به‌مبلغ بیش از 50 میلیارد تومان برای پارکینگ دانشگاه از یک خانواده خاص و مقیم خارج کشور خریداری نماید. او با آنها وارد معامله می‌شود و پس از چانه‌زنی بسیار این مبلغ را به 36 میلیارد تومان کاهش می‌دهد، در این میان از سوی وکیل آن خانواده به او پیشنهاد می‌شود که 10 درصد معامله را به‌عنوان رشوه بگیرد و به همان مبلغ بیش از 50 میلیارد رضایت بدهد، که وی زیر بار نمی‌رود و معامله را لغو می‌کند.»

قطعا حسن خمینی از تخلفات میرزاده و فرزندان او مطلع بوده و لذا پس از افشاگری علی اکبر ولایتی جایی برای مظلوم نمایی نوه امام نیست و باید بابت حیف میل شهریه های دانشجویان دانشگاه آزاد، از ملت پوزش بطلبد و از عضویت در هیئت امناء آن دانشگاه، کنار گیری نماید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ