سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 خرداد 9 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا

این روزها شاهد خبرهای نگران کننده ای مبنی بر تاراج منابع گازی کشورمان، توسط دولت بی عرضه و لیبرال جناب روحانیغ هستیم، خبر از این قرار است که در توافقی محرمانه، ایران به مدت 14 ماه روزانه مبلغ 57 میلیارد و ششصد میلیون تومان گاز مجانی به دولت ترکیه صادر می نماید تا رضایت ترکها حاصل گردد!

بیژن زنگنه وزیر نفت با بی شرمی تمام در این رابطه می گوید: «در ازای صادرات گاز به ترکیه بر اساس آنچه داوری اعلام کرده، پولی دریافت نمی کنیم، این به معنای جریمه نیست.»

ممکن است دلیل اقدام ضد منافع کشور برای آحاد ملت روشن نباشد. در این رابطه باید گفت؛ بعد از افشاء فساد در عقد قرارداد کرسنت که توسط وزیر فعلی نفت در دولت اصلاحات امضاء شده بود و فرزند هاشمی رفسنجانی هم، برای کاهش قیمت گاز به یک چهرم قیمت جهانی رشوه دریافت کرده بود، مدیر شرکت کرسنت در دادگاههای آمریکا محکوم و دریافت رشوه توسط مهدی هاشمی رفسنجانی، محرز، ولی پرونده کرسنت توسط برخی عوامل مرحوم رفسنجانی در سازمان بازرسی کل کشور بایگانی گردید!

پس از مدتی کشور طرف قرارداد از ایران شکایت کرده و خواستار پرداخت غرامت شد. با روی کار آمدن دولت حسن روحانی و معرفی بیژن زنگنه بعنوان وزیر نفت، دادگاه بین المللی لاهه احساس کرد که ایران امضاء کننده قرارداد (بیژن زنگنه) را متخلف نمی داند و لذا ایران را محکوم به پرداخت غرامت بهع مبلغ 13 میلیارد دلار به کشور امارات نمود.

پس از محکومیت ایران در دادگاه بین المللی، کشور ترکیه با ادعای اینکه ایران بر اساس قرارداد کرسنت به ترکیه گاز را گرانتر فروخته، لذا از ایران شکایت کرده و کشورمان محکوم به پرداخت حدود دو میلیارد دلار به کشور ترکیه شد. با محکومیت ایران، حسن روحانی و متخلفین پرونده کرسنت و ترکیه، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، در نشستهای محرمانه با طرف ترک، موافقت کردند، تا مبلغ 8000 میلیارد تومان گاز رایگان به کشور ترکیه صادر نمایند!

مردم عزیز کشورم؛ محکومیت ایران در پرونده های کرسنت و ترکیه، بخاطر اخذ رشوه توسط فرزند هاشمی رفسنجانی و بکار گیری مجدد بیژن زنگنه بعنوان وزیر نفت در دولت حسن روحانی بوده است!!!

دوستی در صفحه مجازی خود نوشته بود؛ "شاید باورش سخت باشه، یه زمان وزیر نفت داشتیم؛ تندگویان که در راه انجام وظیفه ،اسیر و شهید می شود، الان هم وزیر داریم بنام زنگنه که وزارتش برای کشور به اندازه یک جنگ خسارت ببار اورد!!!"

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ