سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی گمان در سوره حمد، کلماتی جامع ازخیر و حکمت در امور دنیا و آخرت گرد آمده است که نظیر آن رادر هیچ کجا نمی توان یافت . [امام رضا علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 خرداد 11 , ساعت 3:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

معمولا احزاب سیاسی برای کسب قدرت، کنترل قدرت و حفظ قدرت بوجود می آیند و لذا حسن روحانی در سال 92 با کمی بیشق از 50 درصد آراء، کرسی قدرت ریاست جمهوری را تصرف و در انتخابات سال 96 با 57 درصد آراء، قدرت را برای خود حفظ کرد.

حسن روحانی در 4 سال گذشته با بهره گیری از اساتید لیبرال و غربزده خود، دو استراتژی خارجی و داخلی را برای حفظ و کنترل قدرت در دستور کار قرار داد.در استراتژی خارجی، سازش با شیطان بزرگ آمریکا را در مذاکرات هسته ای دنبال و به برجام منتهی شد. در استراتژی داخلی تضعیف اقتدار ولایت فقیه و نهادهای مرتبط با رهبری را با سیاست احترام ظاهری به رهبری در دستور کار خود قرار داد و لذا در مقر ریاست جمهوری، دفتری را به ریاست یک فرد امنیتی، بنام حسام آشنا، متخصص جنگ روانی و فریب را برای تقابل با رهبری انتخاد کرد.

جریان فوق، با الگو گیری از منافقین در قرآن و نهج البلاغه، به عرصه تقابل با سخنان رهبری پرداخت و لذا اگر رهبر معظم انقلاب از نقشه راه امام و نظام اسلامی برای ریل گذاری حرکت صحیح دولت و ملت، دفاع می نمود، بلافاصله دفتر تزویر و نفاق، جهت تقابل با سخنان رهبری جمله ای را جعل و حسن روحانی هم به مناسبتی آنرا بیان می کرد!

مثلا وقتی رهبری می فرمودند؛ «وظیفه حاکم اسلامی رساندن مردم به بهشتا است.» بلافاصله حسن روحانی می گفت: «مردم را به زور نمی شود به بهشت برد!» و یا اگر رهبری می فرمودند: «مردم ایران اهل مقاومتند، گرسنگی بکشند دست از مقاومت بر نمی دارند.» حسن روحانی با بی شرمی می گفت: «اگر می‌خواهیم شعار بدهیم، لطفا از جیب مردم شعار ندهیم

اگر حسن روحانی را کالبدشکافی کنیم، حاصل آن، نفاق پیچیده ای است که معاویه و عمروعاص باید در نزد ایشان به تلمذ نمایند! همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" شاهد حمله حسن روحانی به توانمندی موشکی کشور در مناظره ای انتخاباتی بوده و سپس مشاهد کردید که ایشان بعد از انتخابات به دفاع از توان موشکی پرداخت و بر سر قبر پدر موشکی کشورمان حاضر شد! این همه تناقض، گویای نفاق پیچیده ای است که از عهده حسن روحانی برمی آید!

خداوند متعال در آیات 8 الی 11 سوره بقره به برخی صفات منافقین اشاره داشته و می فرمایند: وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ وَبِالْیَوْمِ الْآخِرِ وَمَا هُمْ بِمُؤْمِنِینَ (8) یُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یَشْعُرُونَ (9) فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یَکْذِبُونَ (10) وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ(11)

ترجمه: برخى از مردم مى‏ گویند ما به خدا و روز بازپسین ایمان آورده‏ ایم ولى گروندگان [راستین] نیستند (8) با خدا و مؤمنان نیرنگ مى‏ بازند ولى جز بر خویشتن نیرنگ نمى‏ زنند و نمى‏ فهمند (9) در دلهایشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود و به [سزاى] آنچه به دروغ مى گفتند عذابى دردناک [در پیش] خواهند داشت (10) و چون به آنان گفته شود در زمین فساد مکنید مى‏ گویند ما خود اصلاح گریم(11)

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ