سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده خدای خویشتن را چهل روز برای خدا خالص نکرد، مگر آنکه چشمه های حکمت از دلش بر زبانش [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 خرداد 12 , ساعت 2:40 صبح

به نام خدا و برای خد

حسن روحانی پس از پیروزی در سال 92 بر این باور بود که در مذاکره مستقیم با آمریکا، لغو تحریمها بعد از توافق هسته ای،ع رخم خورده و اقتصاد کشور و ملت شکوفا می شود و لذا به مردم وعده ی لغو تحریمها را داده و تمام مشکلات اقتصادی از آب آشامیدنی مردم تا مشکلات بانکها، اشتغال جوانان، رونق اقتصادی و ریزگردها و ... را به توافق هسته ای با 5+1 گره زد و با اجراء فوری برجام لغو همه تحریمها را بصورت رسمی اعلان نمود، اما در عمل تحریم قابل توجهی لغو و تعلیق نشد و انتظارات جدید آمریکا برای لغو تحریمها بر روی میز قرار گرفت، که حل آن از توان رئیس جمهور لیبرالمان خارج بود!

حسن روحانی برای اینکه در نزد ملت خود شرمنده نگردد، بلافاصله سخن از برجامهای 2 و 3 و 4 به میان آورد، ولی نظام اسلامی خیلی زود به او متذکر شده و خواستار اجراء تعهدات 5+1 برابر برجام گردید و لذا حسن روحانی، از عدم اجراء تعهدات طرف مقابل، همچنان شرمنده و سرافکنده در برابر رهبر و ملت است!

حسن روحانی پس موفقیت ناجوانمردانه در انتخابات ریاست جمهوری 96 همچنان بر این باور است که حل مشکلات اشتغال و اقتصاد کشور در گرو سرمایه گذاری خارجی است. لذا تمدید قانون داماتو به مدت 10 سال در سال گذشته و طرح تحریمهای جدید کنگره آمریکا بعد از انتخابات 96، سرمایه گذاری خارجی را غیر ممکن کرده و با توجه به تعهدات، ایجاد سالیانه یک میلیون شغل از سوی جناب روحانی در مناظره های انتخاباتی، کشور دچار بحران امنیتی اشتغال می گردد.

با عنایت به توضیحات فوق، دو راه در پیش روی حسن روحانی قرار دارد،ت مسیر اول؛ نگاه دولت دوازدهم به توانمندی درونی و اجراء واقعی "اقتصاد مقاومتی" است. مسیر دوم؛ حرکت بر مدار شیطان بزرگ و تحمیل خواسته های او بر نظام اسلامی، که عبارتند؛ برجام یک: کاهش برد موشکی ایران به زیر 500 کیلومتر، برجام دو: خلع سلاح حزب الله لبنان و حماس فلسطین، برجام سه: خروج از کشور سوریه و تحویل بشار اسد به آمریکا، برجام چهار: اجراء حقوق بشر آمریکائی، مبنی بر حذف انقلاب اسلامی و به رسمیت شناختن کشور اسرائیل است. در صورت اجراء این سناریو، سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل، کشور ایران را به مسیر شوم سرهنگ قذافی و لیبی زاسیون هدایت خواهند نمود.

حسن روحانی و همراهان غربزده و لیبرال ایشان، کدام راه را انتخاب خواهند کرد؟ آیا در مسیر انقلاب اسلامی، رهبری و شهداء گرانقدر قدم برمی دارند؟ و یا راه ذلت و سازش با شیطان بزرگ را همانند دولت یازدهم ادامه خواهند داد؟ که در اینصورت، قطعا ملت فهیم ایران، با هدایت رهبر معظم انقلاب، در برابر سازشکاران لیبرال غربزده خواهند ایستاد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ