سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به مردم خوش گمان گردد، دوستی آنان رابه دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 خرداد 15 , ساعت 12:33 صبح

به نام خدا و برای خدا

مردم خوب کشورم در دوران تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 بارها شاهد لرزش دستان حسن روحانی در مناظرهع های تلویزیونی بودند. پس از برگزاری اولین مناظره تیم رسانه ای رئیس جمهور، به او پیشنهاد کرد، که حتی الامکان بخندد و از نشان دادن دستان خود، در زمان مناظره پرهیز و یا دستانش را در پشت تابلوی روی تریبون مخفی نماید، اما بازهم لرزش دستانش، سوژه مردم بود و این سئوال پیش آمد، که علت واقعی لرزش انگشتان جناب روحانی برای چیست؟!

با توجه به اینکه جناب روحانی دارای سابقه بیماری لرزش اندام نبوده و در زمان دفاع مقدس هیچگاه به خط مقدم نبرد نزدیک نمی شده! و تا قبل از مناظره، هیچ لرزش دستی از او دیده نشده، فلذا باید دلیلی برای لرزشهای غیرعادی دستان حسن روحانی پیدا کرد! حقیر بدنبال پاسخ این سئوال بودم، که این حدیث زیبا را از لبان حاج قاسم سلیمانی، این سرباز فداکار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شنیدم که امام جعفر صادق علیه السلام‏ فرموده باشند: مَنْ خَافَ اَللَّهَ أَخَافَ اَللَّهُ مِنْهُ کُلَّ شَیْ‏ءٍ وَ مَنْ لَمْ یَخَفِ اَللَّهَ أَخَافَهُ اَللَّهُ‏ مِنْ کُلِّ شَیْ‏ءٍ  (اصول کافی ترجمه مصطفوی جلد 3 ص 110)

ترجمه؛ «هر که از خدا بترسد، خدا همه چیز را از او بترساند و هر که از خدا نترسد، خدا او را از همه چیز بترساند.»

#آری, اگر کسی از خدا بترسد، در مقابل ملت ، آنهم در لباس روحانیت، از تفکرات فاسد لیبرالیسم و اومانیسم، برای ماندن در قدرت، استفاده نمی کند و لرزشی بر دستانش مشاهده نمی شود!

#اگر کسی بداند که از راه حیله گری و خارج از معیارهای انقلابی و دینی درا کسب رأی مردم است و از خدا هم نمی ترسد، پس باید در برابر ملت و جهان دستانش بلرزد!

#وقتی جناب روحانی از خدا نترسد و از خطوط قرمز نظام اسلامی، برای کنترل قدرت و ثروت عبور کند! آنگاه لرزش دستانش،خبر از سرِّ درون او می دهد!

#وقتی جناب روحانی یقین دارد، که دست ناپاک برادرش در سوءاستفاده های کلان سیاسی و اقتصادی آلوده است، اما اجازه بازجوئی از برادرش را به قوه قضائیه ندهد، پس  لرزش دستانش، قابل مخفی کردن نیست!

#وقتی مجری ستاد حسن روحانی در شهرستان ایلام، به تمسخر امام رضا علیه السلام می پردازد و ایشان هم از خدا نمی ترسد و لب فرو می بندد، پس باید در مقابل ملت دستانش بلرزد!

#وقتی حسن روحانی از خدا نترسد و در ستاد انتخاباتیش در اراک به ناموس مردم تجاوز و در نهایت به خودکشی منجر شود، پس چرا دستان حسن روحانی نلرزد؟! حقیر می گویم، اگر حسن روحانی از خدا می ترسید، بخاطر این جنایت هولناک، باید دِق می کرد و مُی مُرد !!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ