سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری حجاب تیز فهمی است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 خرداد 22 , ساعت 8:0 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر دولتی داشته باشیم که فرمانده اقتصاد مقاومتی آن(جهانگیری) در مناظره های زنده تلویزیونی، به جای طرح شیوه های مبارزه باا قاچاق، دختر قاچاقچی وزیر آموزش و پرورش را مظلوم بخواند و از او دفاع نماید، آیا اقتصاد کشور در برابر تحریمها مقاوم خواهد شد؟! پس چاره ی کار، فرمان آتش به اختیار است.

 اگر دولتی داشته باشیم که وزیر ارشادش، از نیروهای پر مسئله امنیتی و ضد نیروهای ارزشی و انقلابی باشد، آیا حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی را به سمت لیبرالیسم نمی برد؟! پس چاره ی کار فرمان آتش به اختیار است.

 اگر دولتی داشته باشیم که معاون وزیر ارتباطاتش در فضای مجازی از بقایای فتنه 88 و حزب منحله مشارکت باشد، آیا فضای مجازی کشور، پایگاهی بر علیه مبانی دینی و انقلابی نخواهد شد؟! پس چاره ی کار فرمان آتش به اختیار است.

اگر دولتی داشته باشیم که وزیر تعاون و کار و امور اجتماعی اش از نیروهای امنیتی و از عناصر اصلی فتنه 88 باشد، آیا زمینه ی اشتغال جوانان و عبور از روکود اقتصادی حاصل می شود؟! پس چاره ی کار فرمان آتش به اختیار است.

اگر رئیس جمهوری داشته باشیم که مبانی فکریش لیبرالیسم غربی باشد! و مدرک تحصیلی دکترایش را با تقلب از انگلستان اخذ کرده باشد! و زبان انگلیسی هم نداند! و در عین حال خود را حقوقدان معرفی نماید! آیا نباید شاهد قراردادهای ذلت بار و ننگینی همانند: بـــرجـــام، ســند 2030 ، tFATF (قرارداد بانکی) و  IPC (قرارداد نفتی)باشیم؟! پس چاره ی کار فرمان آتش به اختیار است.

اگر رئیس جمهوری داشته باشیم، که اجازه ندهد، برادرش حسین فریدون، بخاطر تخلفات گسترده، توسط قوه قضائیه دستگیر شود!، آیا اعتماد مردم، نسبت به نظام اسلامی خدشه دار نمی گردد؟! پس چاره ی کار فرمان آتش به اختیار است.

وقتی رئیس جمهور کشور و برخی از وزراء ، معاونین و مدیران او، از تفکر لیبرالیسم تبعیت نمایند و از قانون اساسی و قوانین جاری کشور، تبعیت نکنند و فاقد معیارهای لازم، برای تصدی مسئولیتهای مهم کشوری باشند، آیا این جماعت لیبرال و خودسر، امنیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را به مخاطره نمی اندازند؟! ولذا فرمانده کل قوا، فرمان آتش به اختیار را به افسران جنگ نرم صادر می نماید؟!

حرکت دولت اعتدال همانند فتنه گران سال 88 رساندن کشور به مرز خطرناک براندازی است و لذا فرق جماعت لیبرال با فتنه گران سال 88 در این است، که لیبرالها بصورت ظاهری، از رهبری تبعیت نشان می دهند، ولی خائنانه در حال مقابله با نظام اسلامی و لایت فقیه هستندپس چاره ی کار، فرمان آتش به اختیار است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ