سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 خرداد 23 , ساعت 7:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی که پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 96 را مدیون طراحان منافق و ضدانقلاب "استراتژی جنگ و صلح" است، اخیرا درع مراسم تجلیل از خادمان قرآنی، حضرت امام حسن(ع) و حضرت روح الله را وجه المصالحه ترس خود و دوستان لیبرالش قرار داده و گفته است: «امام حسن(ع) مظهر حلم و صبر بود. صبر و حلم برای صلح، سخت‌تر ‏از صبر و استقامت در میدان جنگ است ... امام(ره) برای ‏دوران انقلاب و جنگ هرگز نگفت که جام زهر نوشیدم، اما در زمان صلح این مطلب را بیان کرد ...‏»

دکتر حسن عباسی در چند سال گذشته، چندین بار از اسنادی سخن گفته؛ که یک روزنامه اسرائیلی از افشاء رابطه پنهانی حسن روحانی با برخی از عوامل آمریکائی-اسرائیلی در دورن دفاع مقدس سخن به میان آورده و حسن روحانی هم سکوت کرده و از طرح شکایت بر علیه افشاء کنندگان، آن رابطه خائنانه خودداری نموده است!

در لابلای خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی، مخالفت حسن روحانی با استراتژی امام مبنی بر ادامه دفاع مقدس موج می زند! و همچنین خاطرات وزیر وقت سپاه پاسداران، گویای ترس و وحشت حسن روحانی از نزدیک شدن به خطوط مقدم نبرد خبر می دهد! و لذا با رئیس جمهوری روبرو هستیم، که منتقدین خود را بزدل و9 ترسو می خواند ولی بخاطر ترس و بزدلی، به پاریس می رود و با عناصر جاسوس آمریکای-اسرائیلی، مخفیانه برای مبارزه با امام و ختم جنگ، جلسه برگزار می کند!

با توجه به توضیحات فوف، وقتی تفکر برخی از فرماندهان سپاه امام حسن و برخی از مسئولین کشورمان در زمان حضرت امام،  اشرافیگری و لیبرالیسم باشد و خائنانه با معاویه و عناصر آمریکائی-اسرائیلی جلسات مخفیانه برگزار نمایند و سپس به معاویه بپیوندند و به حضرت روح الله گزارش نمایند، که بسیجیها به جبهه نمی روند و بودجه ی برای ادامه جنگ نداریم!، آیا راه چاره ای، بهتر از صلح برای امام حسن علیه السلام باقی می ماند؟! و یا برای حضرت روح الله -با دروغ عدم بودجه کافی و نرفتن بسیجیها به جبهه- چاره ای به غیر از نوشیدن جام زهر تلخ قطعنامه باقی می ماند؟! و لذا کار امروز ترسوهای بُزدل لیبرال، تحریف و تفسیر به رأی صلح امام حسن علیه السلام و نوشیدن جام زهر حضرت روح الله، برای سائیدن سر برآستان شیطان بزرگ و ایجاد انحراف در مبانی و اصول انقلاب اسلامی است!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ