سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خرد کمال گیرد ، گفتار نقصان پذیرد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 خرداد 24 , ساعت 3:52 عصر

به نام خدا وبرای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام/ با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی عملکرد چندین ماهه بنی صدر را در سالهای 59 و 60 مورد برسی قرار می دهیم به نکات قابل توجهی می رسیم کهف نشان از هماهنگی عملی و نظری سیاستهای بنی صدر با حسن روحانی دارد! تذکر جدی و دقیق مقام معظم رهبری در افطاری مسئولین کشور، خطاب به رئیس جمهور، از نکات برجسته معظم له در آن سخنرانی بود، که اگر جناب روحانی به آن پایبند باشد، اعتلا و اقتدار کشور را بدنبال دارد و اگر همچنان در مسیر سیاستهای لیبرالی بنی صدر حرکت نماید، به عزت و اقتدار نظام اسلامی آسیب وارد می کند، لذا با توجه به اینکه اکثر مردم و بخصوص جوانان کشور عزیزمان ایران، نسبت به سیاستهای تفرقه افکنانه و منافقانه بنی صدر، بی اطلاع هستند، برای مقایسه به چند نمونه اشاره می شود.

بنی صدر تلاش می کرد، تا برنامه ها و سیاستهای خود را با سیاست غرب هماهنگ کرده و الگوی عملی او برگرفته از سیاست لیبرالیستی و آموزه های غرب بود! بنی صدر منافع ملی را با ترازوی لیبرالیسم می سنجید! و اگر منافع ملی ایران در مقابل منافع غرب قرار می گرفت، آنرا غیرعقلانی و مستحق ذبح شدن در پای منافغ غرب می دانست! بنی صدر در اوج حمله ددمنشانه رژیم بعثی عراق، که بخشهای مهمی از کشورمان را به تصرف خود درآورده بود، اجازه مسلح شدن و مقابله با بعثیون را به ملت ایران نمی داد! بنی صدر با اسلام انقلابی امام و شهید بهشتی زاویه داشت و از اسلام التقاطی و لیبرالیستی منافقین خلق حمایت می کرد! و در پایان هم باع پوشش زنانه! به همراه سردسته مجاهدین خلق فرار و به فرانسه پناهنده شد! 

به یقین باید گفت؛ عملکرد 4 ساله حسن روحانی بسیار شبیهه عملکرد خائنانه بنی صدر در سالها 59 و 60 است. او در همان مسیر بنی صدر حرکت می کند! و لذا اقتدار موشکی کشور را برنمی تابد!، اسلام رحمانی را در تقابل با اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم مطرح و بدنبال پیاده سازی اسلام سازگار با فرهنگ غرب و شیطان بزرگ است! جناب روحانی آمریکا را کدخدای ده خوانده و حذف شعار مرگ بر آمریکا را آرزو می کند و توان هسته ای کشور را به ثمن بخس به کدخدا واگذار کرد! هزینه سازش را بر چالش با دشمنان ترجیح داده و برای رسیدن به آرمانهای لیبرالیسم غربی، استقلال کشور را به حراج می گذارد!

به جرأت باید گفت؛ بنی صدر با نداشتن عمامه و علی رغم اثبات جاسوسی او برای سازمان سیای آمریکا، جرأت برخی از کارهای جناب روحانی را نداشت، اما در عملکرد و تفکر حاج حسن روحانی، کارهای افراطی، ضدانقلابی و خودسرانه، بر خلاف اصول و مبانی انقلاب اسلامی موج می زند! با این حال، آیا باید منتظر تغییر بنی صدر دیگری باشیم؟! چرا عبرت نمی گیرند و به رهنمودهای امام خامنه ای توجه نمی کنند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ