سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش بردباری است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 خرداد 25 , ساعت 1:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اخیرا وزیر خارجه کشورمان برای پیگیری برجام به کشور نروژ رفته و شاهد موش و گربه بازی جناب ظریف با وزیر بازنشسته سابق خارجه آمریکا بودیم! این ملاقات سه نفره که در آن خانم موگیرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم حضور داشت، در نوع خود تعجب برانگیز بود!

طرح این سئوال که چرا جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا در کنار وزیر خارجه کشورمان حضور یافته و از برجام و اجراء موفقل آن توسط ایران سخن گفته وهمه طرف‌ها را به اجراء تعهدات خود در برجام دعوت می کنند.

آقای جواد ظریف قبل از عزیمت به نروژ اعلام کرده بود که آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده و لذا عدم اجراء برجام از سوی آمریکا در زمان وزارت خارجه جان کری بوده است، حال سئوال اینجا است، اگر آمریکا در زمان وزارت خارجه جان کری به تعهداتش در برجام عمل نکرده، پس حضور ایشان در کنار ظریف چه معنایی دارد؟!

به نظر می رسد که بازی مسخره ی برد-برد حسن روحانی در پسا برجام ادامه داشته و نظام اسلامی همچنان باید هزینه ی دیپلماسی ذلیلانه ایشان را بپردازد! و یحتمل، برای حضور و سخنرانی جان کری در کنار جناب ظریف، مبالغی دلار به اضافه هزینه رفت و برگشت جان کری توسط وزارت خارجه ایران پرداخت شده است! و این، گوشه ای از سخن گفتن با دنیا در افکار و گفتار بزدلانه ی حسن روحانی است!

راستی جناب روحانی و آقای ظریف! 4 نفر از اعضاء اصلی تیم مذاکره کننده هسته ای، که در شکل گیری برجام نقش اساسی داشته، جاسوس بودن آنها محرز شده، آیا از محل اختفای آنها خبری دارید؟! آیا بخاطر دو تابعیتی، امکان فراخوانی آنها به ایران و دستگیری 3 نفر باقی مانده، فراهم می شود؟! پس؛ این موش و گربه بازیها و مردم فریبیها را تمام کنید!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ