سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس دانش، باغ بهشت است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 خرداد 26 , ساعت 12:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / در هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بعد از تصاحب دولت دوازدهم توسط حسن روحانی، شاهدیم که ایشان خط کش بدست گرفته و همانند بنی صدر بر رأیا اکثریت بر اقلیت جامعه تأکید می نماید و حتی در محضر رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افطاری مسئولین با ایشان، از پیروزی تفکر خود بر تفکر دیگر سخن به میان آورد. لذا طرح ویروسهای تفرقه افکنانه و ضدانقلابی از سوی حسن روحانی، با واکنشهای مثبت و منفی در داخل و خارج از کشور، روبرو شده است.

2-نظر منتقدین بر این است، که در 4 سال آینده با بنی صدری روبروایم، که عمامه بر سر دارد و با جریان راستین تشیع، خط امام و انقلاب مهالف است! و لذا برای ماندگاری انقلاب اسلامی و مقابله با ویروس خطرناک تفکر غیردینی و غیرانقلابی حسن روحانی، فرمان و استراتژی "آتــش به اخــتــیــار"، چاره ساز خواهد بود.

3-موافقین سخنان تفرقه افکنانه حسن روحانی به دوگره تقسیم می شوند، عده ای داخلی اند، که برخی از آنان اپوزیسیون نظام اسلامی بوده و با نظام مستقر مخالفند! و عده ی کثیر دیگری، که به لباس روحانیت حاج حسن بعنوان یک عنصر انقلابی و دینی اعتماد کرده و در چارچوب نظام دینی ایران به او رأی داده اند!

4-گروه دومی که از سخنان حسن روحانی ذوق زده شدند، دشمنان خارجی انقلاب اسلامی بودند، که بلافاصله جشن و شادی برای طرح صدای دوگانه از درون حاکمیت ایران بر پا کردند و لذا تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت؛ «از مخالفان برای تغییر صلح آمیز قدرت در ایرانغ، حمایت می کنیم».

5-طرح تشدید تحریمهای مجلس سنای آمریکا هم در راستای تغییر از سوی مخالفین داخلی ایران است، که با اکثریت آراء به تصویب رسیده و برای اجراء منتظر تصویب مجلس نمایندگان و سپس امضاء رئیس جمهور آمریکا است و لذا باید گفت؛ که طرح مجلس سنای آمریکا با سخنان ضدانقلابی حسن روحای در انتخابات 96 که بر علیه توانمندی دفاعی و متهم کردن مسئولین کشور به اعدام و زندان، سازگار و یحتمل، هماهنگ!!!

6-پس باید هشیار بود و "آتــش به اخــتــیــار"، که حسن روحانی، با سابقه 38 سال مسئولیت در کشور، امروز در جایگاه اپوزیسیون بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده و بر امام مظلوم مان، علی علیه السلام شورش کرده و می خواهد آن امام را از تشیع و ملت ایران بگیرد و لذا می گوید: «امیرالمومنین مبنای ولایت و حکومت را نظر مردم و انتخاب مردم می‌داند. گفت هرکسی که شماها او را برگزینید من هم اطاعت می‌کنم.» به این عمامه بر سر بیسواد باید گفت؛ که ولایت و امامت امیرالمومنین علی علیه السلام از سوی خدا است و از طریق کسب رأی مردم حاصل نمی شود!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ