سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ قطره ای نزد خداوند، محبوب تر از دوقطره نیست : قطره خونی در راه خدا، و قطره اشکی در سیاهی [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 خرداد 26 , ساعت 2:9 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

از شعارهای برجسته ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی، عدم دخالت در تغییر دولتها و عدم اعزام نیروهای نظامی به سایرت کشورها بود و لذا سخنان دروغ ترامپ خیلی زود رنگ باخت. حمله به کشور سوریه، فروش جنگ افزارهای هوشمند به عربستان سعودی برای کشتار بی دفاع مردم یمن و دخالت و سخن از تغییر حکومت ایران تصویب تحریمهای جدید را می توان برشمرد و در همین رابطه دیروز وزیر خارجه آمریکا به صراحت گفت؛ «از مخالفان برای تغییر صلح آمیز قدرت در ایران، حمایت می کنیم.»

با توجه به اقدامات جدید آمریکا بر علیه کشورمان، لازم است به بررسی چرائی تصویب تحریمهای جدید پراخته شود، که آیا تصویب این تحریمها، همانند تحریمهای فلج کننده ی بعد از فتنه سال 88 منشاء داخلی داشته و از داخل کشور و قوه مجریه چنین سیگنالهایی به هیئات حاکمه آمریکا ارسال می گردد؟!

ارائه پاسخ به این سئوالات بسیار آسان است، کافی است بررسی نمائیم 1-چه کسی برجامهای 2 و 3 و 4 را مطرح و بر صلح حسنی اصرارق می ورزد؟! 2-چه کسی در ماه رمضان دست به دعا برداشته تا شعار مرگ بر آمریکا، سرداده نشود؟! 3-چه کسی ایجاد اشتغال جوانان را به سرمایه گذاری خارجی گره زده است؟! چه کسی تهمت دروغ و مزورانه ی 38 سال زندان، اعدام را به امام و انقلاب نسبت داد و دیوار کشی در پیاده روها را مطرح کرد؟!

دوستان عزیز همراه "وبلاگ وزنه سیاسی"، که خود از خواص و نخبگان سیاسی کشور هستید، این طیف سخنان ضدانقلابی را بارها از زبان حسن روحانی، بخصوص در ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 شنیده اید و لذا "راز تحریمهای جدید آمریکا" را باید در سیگنالهایی دانست، که از سوی حسن روحانی، جهت اقدامات آتی کدخدا(آمریکا) بر علیه منافع کشورمان، ارسال می گردد!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ