سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس که در آسمان و زمین است، حتی ماهیان دریا، برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 خرداد 27 , ساعت 1:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

1-جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا در واپسین روزهای وزارت خود، خبر از طرح گسترده آمریکا بر علیه جمهوری اسلامیف ایران داد، هر چند که حسن روحانی مست برجام و پیروزی در انتخابات 96 بود! لذا جان کری، از بخشی از استراتژی آمریکا که توسط ایشان عملیاتی شده (برجام) و مابقی آن باید در دولت ترامپ اجرائی شود، پرده برداشته و گفت: «مذاکرات با تهران برای عقب نشاندن ایران از برنامه هسته‌ای به نتیجه رسید و حالا دولت بعدی آمریکا باید ضمن ادامه اعمال فشار بر ایرانی‌ها، برای عقب نشاندن برنامه موشکی ایران تلاش کند»

2-نمایندگان مجلس سنای آمریکا دومین بخش از سناریوی آمریکا، مبنی بر عقب نشاندن برنامه موشکی ایران را بدون توجه به مفاد برجام، با 98 رأی موافق و تنها با 2 رأی مخالف تصویب کردند که با اجراء آن، توانمندی موشکی کشور و افراد مرتبط با آن، تحت شدیدترین تحریمهای قرن، قرار خواهند گرفت! حالا، حملات ددمنشانه حسن روحانی به توانمندی موشکی و دفاعی کشور در مناظره زنده تلویزیونی را در کنار طرح تحریمهای آمریکا قرار داده، تا عمق توطئه بر علیه توانمندی دفاعی کشورمان، مشخص گردد.

3-در کنار تحریمهای جدید آمریکا، موضع وزیر خارجه آمریکا رکس تیلرسون هم جالب است، که در جمع مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «سیاست دولت آمریکا حمایت ازل انتقال مسالمت آمیز قدرت در ایران است و از عناصری در داخل ایران حمایت کنیم که منجر می‌شود به انتقال مسالمت آمیز حکومت. و البته همان طور که می‌دانیم، آن عناصر حضور دارند.»

4-با توجه به اشاره وزیر خارجه آمریکا مبنی بر حضور عناصری برای انتقال قدرت در ایران و تأکید او بر حضور آن عناصر در داخل مجموعه ای حاکمیت ایران، لذا باید منتظر ماند تا بزودی آن عناصر خود فروخته ای که در ایام دفاع مقدس با آمریکائیها ارتباط مخفیانه و خائنانه داشتند، از پرده برون آیند، تا مردم خوب کشورم، آنان را بیشتر بشناسند!

5-رهبر معظم انقلاب، چقدر زیبا از خیانتهای برخی مسئولین در سال 59 پرده برداشت و فرمودند:«اینکه ما بیاییم ملّت ایران را تقسیم کنیم بگوییم «بعضی‌ها به این موضوع آره گفتند یا [خیر]»؛ نه، مردم فقط آمدند اشخاص را معیّن کردند. چرا تقسیم میکنیم افراد را؟ ... در سال 59، رئیس جمهور وقت جامعه را دو قطبی، و مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد که نباید این تجربه تکرار شود

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ