سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آن که خواهى نیستى بارى بدان ننگر که کیستى . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 خرداد 27 , ساعت 3:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در 20 فروردین 94 خطاب به برخی از مسئولین لیبرال دولت اعتدال، که به مذاکره با کدخدا(آمریکا)ع خوشبین بودند، فرمودند: «گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد ــ وعده‌ی نقد، نه عمل نقد ــ اعتماد نکنید، [چون] وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما می خندد!»

بیش از 2 سال از سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب می گذرد و حسن روحانی هم برای ایجاد مسرت بیشتر در کدخدا(آمریکا)، بخشی از فرصتهای نظام اسلامی را به بزک کردن ریش خود و برجام می پردازد! و لذا آنچنان سرمست این دو گردیده، که تحریمهای پی در پی آمرکا را نمی بیند!

برداشت حقیر این است که هیچ تیم و هیئتی برای رصد برجام در خصوص تحریمهای مختلف آمریکا بر علیه کشورمان وجود ندارد، زیرا در مقابل تحریمهای آمریکا، نقش آن هیئت و شخص رئیس جمهور، ماله کشی وع توجیه گری است و لذا وقتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اوج تصویب تحریمهای جدید آمریکا، به تعطیلات بهاره می روند! و حسن روحانی هم، سرگرم بزک کردن ریش و سِت کردن آن با قبا و ردای بنفش است! پس، فرمان آتش به اختیار تنها راه چاره است، تا نیروهای جان برکف سازمان انرژی اتمی کشور، یکبار دیگر پلمپ ها و قفلهای تزویر و جهالت و خیانت لیبرالها را بشکنند و ننگ برجام را از سیمای نورانی انقلاب اسلامی پاک نمایند.

در این خصوص باید گفت؛ چهره ی روزنامه های زنجیره ای، نمایندگان مجلس و حسن روحانی سیاه باد، که در این روزهای حساس، زنجیره ایها سکوت کرده و به کودتای 64 سال قبل آمریکا بر علیه مصدق پرداخته! حسن روحانی به بزک کردن ریش و برجام اهتمام دارد! مجلس شورای اسلامی هم به تعطیلات بهاره رفته!، تا آمریکا هم در میدان خالی از اقدامات متقابل ایران، بتازد و ریش بزک کرده حسن روحانی، زمینه ی پوزخند شیطان شگردد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ