سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با برادریِ خدایی است که [درخت] برادری به بار می نشیند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 مرداد 20 , ساعت 11:59 عصر

بنام خدا و برای خدا

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با انتقاد شدید از منتقدین مذاکرات هسته ای گفت: «یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

وی افزود: یک قدم مهمی در این توافق برداشته شد که هم اصل غنی‌سازی در ایران پذیرفته شد و هم حق غنی‌سازی ما در چارچوب نیاز منطقه پذیرفته شد و اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد...حالا اگر عده‌ای ممنون این زحمت‌کشان نباشند دیر یا زود خواهند شد و تاریخ قضاوت خواهد کرد.»

روحانی

متأسفانه رئیس جمهور در ادبیات گفتاری خود، شأن و منزلت جایگاه ریاست جمهوری و مخالفین منطقی توافقنامه هسته ای را رعایت نمی کند و با الفاظ کوچه بازاری آنان را بزدل سیاسی معرفی می نماید.

آیا روحانی با این ادبیات که اهانت به نمایندگان و قاطبه مردم است، قصد ایستادن در مقابل نمایندگان مجلس را دارد و یا متن این سخنرانی توسط افراطیون جریان انحرافی دولت اعتدال تهیه گردیده و قصد ایجاد تشنج در جامعه را در سر می پرورانند!؟ 

باید به آقای روحانی گفت! بزدل سیاسی آنهائی هستند که در گرما گرم دفاع مقدس و بر خلاف نظر امام و مصلحت کشور بدنبال ختم جنگ و رابطه با آمریکا بودند!

-بزدل سیاسی آنانی هستند که پس از گذشت 28 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه وقتی دیدند که مقاومت ثابت و استوار ایستاده، کنفرانس بی حاصل نمایشی کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد را برای هدر دادن بیت المال برگزار می نمایند! و در کنار همین کنفراس فرمایشی خانم الهام امین زاده معاون حقوقی آقای روحانی می گوید: «ایران به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد!!!» درست مثل همان حرفی که در روزهای اول جنگ غزه آقای روحانی منفعلانه گفته بود:« نمی گذارند به غزه کمک کنیم!»

علی رغم اینکه رئیس جمهور تلاش می نماید که توافقنامه هسته ای با آمریکا یا با 5+1 را بی عیب و نقص نشان دهد، ولیکن در لابلای همین سخنان همراه با عصبانیت، معلوم می شود که دشمن وعده سرخرمن به آقای روحانی و تیم مذاکره کننده داده است، آنجا که آقای روحانی می گوید:«یک قدم مهمی در این توافق برداشته شد که هم اصل غنی‌سازی در ایران پذیرفته شد و هم حق غنی‌سازی ما در چارچوب نیاز منطقه پذیرفته شد و اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد.»

وقتی آقای روحانی نمی ترسد و بی محابا بر مخالفین توافقنامه هسته ای با حرفهای کوچه بازاری حمله می کند، زیبنده است این جمله حرف خود را «اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد.» بصورت شفاف به مردم بگوید که چند سال و چه مدتی طول می کشد که غرب و آمریکا بین ما و سایر کشورها تفاوتی در رابطه با ان پی تی قائل نشود! چرا به صورت شفاف سخن نمی گویید و در مذاکرات با طرفهای آمریکائی خنده های بی ربط و غیر دیپلماتیک دارید ولیکن با مخالفین منطقی توافقنامه که خواستار پاسخگویی شفاف شما هستند با افراطی ترین ادبیات برخورد می کنید!؟

البته ما دلیل عصبانیت مکرر آقای روحانی از منتقدین داخلی خود را می دانیم و ایشان را درک می کنیم و به جناب روحانی خسته نباشی هم می گوئیم؛ چرا که آقای روحانی و دولت اعتدال، ناتوان در تحقق جهاد اقتصادی و فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری هستند و فکر و توهمی دارند که گویا کشورمان دچار بحران بسیار بزرگ و عمیقی گردیده و ایشان و دولتشان در حال نجات کشور هستند! و این در حالی است که کشور روند رو به جلوی خود را دارد و دولت اعتدال هم فقط صدای بلندی در داخل دارد والا هیچ اقدام مثبتی به غیر از حل مشکل درمان مردم، برای ارائه گزارش واقعی به مردم ندارد! 

آقای روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای و جریان انحرافی دولت بدانند؛ که دلواپسی دوستداران عزت ایران اسلامی به خاطر غیر شفاف بودن مذاکرات است و با جملات و حرفهای کوچه بازاری کم نخواهد شد و نیروهای مؤمن به انقلاب در مقاطع حساس همچون 9 دی ثابت کرده اند که دلاور مردان دفاع از دین و مملکت خود هستند و بزدل آنانی هستند که دل در گرو بیگانگان دارند و خود را دلاور و شیردل به مردم معرفی می کنند!  

نگرانی شدید دولت، لیبرال منش اعتدال، که فاقد روحیه انقلابی در جهاد اقتصادی و فرهنگی است، برای این است، که نارضایتی مردم را در نظر سنجی ها از عملکرد یک ساله اقتصادی خود مشاهده می کنند و بیم آن دارند که در انتخابات مجلس در سال آینده و ریاست جمهوری سال 95 با سرعتی که در ریزش آراء پیدا کرده اند، نتوانند کرسی های مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را تصاحب کنند! و لذا بی محابا بر منتقدین و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب می تازند و در مقابل آمریکا و کشورهای قدرتمند، آهسته و با ملایمت سخن می گویند و حرمت کدخدائی آمریکا را رعایت می نمایند!!! که مورد بسی تأسف است.

امام خمینی(ره) حبّ جاه و مقام پرستی را عامل جهنمی شدن انسان معرفی می فرمود:

«همه بلاهایى که سر انسان مى‏آید از این حبّ نفس است؛ [از این‏] که آدم خودش را دوست دارد. تمام گرفتاریهایى که براى همه ما هست، براى این حبّ‏ جاه‏ و حبّ نفس است. حبّ‏ جاه‏ است که انسان را به کشتن مى ‏دهد، انسان را به فنا مى ‏دهد، انسان را "به جهنّم" می برد.»کوه

پس جناب آقای روحانی!

مگو ناخوش که پاسخ ناخوش آید

 به کوه آواز خوش ده تا خوش آید

 

 والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ