سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم ! ... اندرزهای حکیمان را بپذیر و فرمانهایشان را پی گیری کن [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به پسرش محمّدبن حنفیه ـ]
 
شنبه 96 تیر 3 , ساعت 1:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

بر اساس تئوری حضرت روح الله انقلاب نباید بدست لیبرالها و نااهلان می افتاد. وقتی قائم مقام رهبری، به استخدام منافقینل و لیبرالها درآمد، آن پیر سفره کرده، او را همانند دستمال کاغذی بی مصرف به دور انداخت، اما چه کنیم که امروز، لیبرالها و فتنه گران، برخی قوای کشور را به تصرف درآورده و از درون سنگر انقلاب به ارکان آن و تفنگداران انقلابی حمله می کنند.

امروز در قوه مجریه با جریان لیبرال و خودسری روبرو هستیم، که اگر صلاحیتش برای انتخابات ریاست جمهوری تائید نمی شد، کشوز را به آشوب و جنگ می کشاند! امروز با لیبرالهای خودسری روبروئیم، که اگر قوه قضائیه برادرش(حسین فریدون) را به خاطر جرائم مختلف بازداشت می کرد، خودسرانه از برگزاری انتخابات جلوگیری می نمود!

امروز فرد لیبرالی رئیس جمهور است، که در جمع فعالان اقتصادی، مشکل اقتصاد و بی لیاقتی خود را به گردن تفنگداران می اندازد و می گوید:«بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی تفنگ بود، که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، ...»

حال از رئیس جمهور باید پرسید، کدام بخش مهم اقتصادی کشور طبق اصل 44 قانون اساسی به تفنگداران انقلابی واگذار شده است؟ آیا کارخانجات آلومینوم اراک و المهدی هرمزگان در دست تفنگدارن است، یا در دست جریا اشرافی؟! مگر کارخانه ماشین سازی اراک به صندوق ذخیره فرهنگیان، برایل چپاول و غارت دولتیان واگذار نشده؟! آیا تراکتورسازی تبریز در اختیار تفنگداران است؟! آیا ذوب آهن اصفهان طبق اصل 44 قانون اساسی به تفنگداران واگذار شده؟! آیا پتروشیمی های کشور در دست تفنگداران است؟! آیا پالایشگاه کرمانشاه را به تفنگداران فروخته اند؟! آیا کارخانه های آونگان، آذرآب و هپکو اراک را به تفنگداران واگذار کرده اند؟! پس چرا مغلطه می کنند و ناجوانمردانه به تفنگداران انقلابی حمله می کنند؟!

متآسفانه رئیس جمهورمان، همانند بنی صدر و جریان صهیونیسم، بدنبال ایجاد سپاه هراسی است، زیرا جماعت لیبرال، حضور تفنگداران انقلابی را با منافع خود در تضاد می دانند و اگر حفاظت از انقلاب اسلامی، بدست تفنگداران انقلابی نبود، انقلاب حضرت روح الله را جماعت لیبرال، بر باد داده بودند!

لیبرالهای خود فروخته با تفنگدارانی موافقند، که همانند صدا و سیما، برای بودجه سالیانه خود به کرنش در مقابل آنان بپردازند. آری تفنگداران انقلابی به کوری چشم لیبرالهای خود فروخته، روی پای خود ایستاده و اگر رئیس جمهور ترسویمان، قصد مصادره شلیک موشکها به پایگاه داعش را به نفع خود داشته باشد، دلاور مردانه اعلان می کنند، که موشکها را بر اساس سلسه مراتب فرماندهی کل قوا به پایگاه داعش شلیک کرده اند و لذا تفنگدارانی که از انقلاب اسلامی، حفاظت نمایند، همواره مغضوب لیبرالها و منافقین خواهند بود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ