سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که مؤمن فقیه می میرد، شکافی در اسلام پدید می آید که هیچ چیزآن را پر نسازد . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 96 تیر 4 , ساعت 7:57 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدرخواست دولت سازندگی در دهه 70 و با داشتن 130 هزار نیروی کاری از قبیل مدیر،غ مهندس و کارگر از آحاد مردم ایران به همراه امکانات لازم، بخصوص در ساخت سد و جاده های مواصلاتی و پالایشگاهی با دولتهای مختلف همکاری داشته است و معمولا کارهای بزرگی هم در سه دهه فعالیت خود به ثمر رسانده، ولی کمتر به تبلیغ توانایی خود، جهت تنویر افکار عمومی پرداخته است. متأسفانه مخالفان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، هیچگاه دلیل مخالفت خود با قرارگاه را بصورت شفاف اعلان نکرده اند!

معمولا وقتی پیمانکاران داخلی توان انجام پروژه ای را نداشته باشند و یا شرکتهای خارجی بدلایل سیاسی و اقتصادی پروژه ای را رها کرده باشند، آنگاه دولتها در سه دهه گذشته، با التماس و التجاء از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء درخواست شروع و اتمام آن پروژه ها را کرده اند! ملت ایران می شنوند و می بینند، که معاون اول رئیس جمهور و سخنگوی دولت، به مناسبتهای مختلف، از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تقدیر و تشکر می کنند، ولی حسن روحانی، بر حملات زنجیره ای و گارانبری بر علیه قرارگاه، اصرار می ورزد! البته از گرفتن عکس یادگاری با پروژهای تکمیلی آن قرارگاه، خودداری نمی کند!!!!

اگر حسن روحانی صداقت داشته باشد، که ندارد! مشکل ایشان با قرارگاه براحتی قابل حل است؛ اولا بدهی 23 هزار میلیارد تومانی دولت، به قرارگاه را بپردازد و ثانیا دستور عدم واگذاری5 پروژه زیر بنایی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را به زیر مجموعه های دولت، ابلاغ نماید؟ و در غیر اینصورت، او را باید مأمور تضعیف نیروهای مسلح، از سوی سرویسهای خارجی دانست!

دولت اعتدال در پسا برجام، به اعضاء 5+1 تعهد ایجاد اشتغال برای شرکتهای آنان، همانند؛ شرکت ایرباس، بوئینگ، پژو و رنو فرانسه را داده بود. با توجه به خلف وعده آمریکا در اجراء برجام، که موجب عدم سرمایه گذاری شرکتها و بانکهای خارجی در ایران شد و همچنین حضور پیمانکاران قدرتمند داخلی و بحران بیکاری جوانان، عملا حسن روحانی پاسخگوی تعهدات خود، به طرفهای خارجی و جوانان در داخل کشور نمی باشد و لذا تلاش دارد، با حمله به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و نهادهای نظامی، از انجام تعهدات خود در برابر مردم فرار نماید، زیرا او در تبلیغات انتخاباتی امسال، قول ایجاد 900 هزار شغل برای جوانان را داده است!

در ضمن به جناب روحانی باید متذکر شد؛ که او نمی تواند با فرافکنی و تهمت به نهادهای نظامی، ملت و جوانان بیکار را فریب داده و زمینه اشتغال شرکتهای بیگانه را در پسا برجام فراهم نماید. او امروز بدهکاری است، که باید به تعهداتش عمل نماید و از هنجارشکنی و ایجاد دوقطبی کاذب، دست بردارد، زیر او رئیس جمهور است، نه یک دغل کار!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ