سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بداند و عمل کند و بیاموزد، در ملکوت اعظم بس بزرگ به شمار آید . [عیسی علیه السلام]
 
جمعه 96 تیر 16 , ساعت 11:55 صبح

به نام خداو برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تمام اتهاماتی که در 39 سال گذشته، استکبار جهانی، جریان صهیونیسم و منافقین، بر ضد نظام اسلامی مطرح می کردند، دره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 96 بخصوص در مناظره های زنده تلویزیونی، توسط حسن روحانی بر زبان جاری شد، او که در 39 سال گذشته، بحق و ناحق! مسئولیتهای مهمی از قبیل نمایندگی مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، دبیر شورای عالی امنیت ملی، فرمانده عالی رتبه در جنگ، رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص و 4 سال ریاست جمهوری را در پرونده خود دارد، بهترین سوژه برای طرح اتهامات و اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی بود و حقیقتا در اجراء ماموریت موفق بود!

اگر تئوری فتح سنگر به سنگر از سوی حجاریان، در سال 78 جهت اجراء به دولت اصلاحات و سپس به نمایندگان مجلس ششم ابلاغ شد!، امروز شاهدیم که حسن روحانی در انتخابات 96 و بعد از آن، ادامه پروژه سعید حجاریان را دنبال می نماید، اگر دیروز برای فتح وزارت اطلاعات، قتلهای زنجیره ای توسط جریان وابسته به دولت اصلاحات سازماندهی شد و اگر ترور سعید حجاریان، توسط سعید عسکر برای تصرف سپاه پاسداران برنامه ریزی گردید و اگر فتنه 78 برای به زانو درآوردن نیروی انتظامی رقم خورد! امروز، ولایت فقیه، سپاه پاسداران، صدا و سیما، با همان طرح سعید حجاریان، توسط آمریکا، اروپا، اپوزیسیون و حسن روحانی بصورت هماهنگ مورد حمله قرار گرفته و لذا، بخش دوم پروژه ی ناکارآمدی نظام اسلامی، در تاریخ 11 تیرماه 96 از سوی جناب روحانی کلید می خورد و می گوید: «مشکلاتی که پیش روی ماست، صرفاً مشکلاتف دولت دوازدهم نخواهد بود، بلکه مشکلات نظام و کشور و ملت ماست.»

کاش حسن روحانی، کمی رسم مردانگی می دانست! مشکلاتی از قبیل ؛(مکر و حیله در اجراء سند 2030، اجراء فوری برجام ، سرقت 8 هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان، اخذ مبلغ 5 میلیارد تومان از بابک زنجانی در انتخابات سال 92 ، جلوگیری از دستگیری برادرش، فراری دادن متهمان اختلاسها، حضور جاسوسان سیا و موساد در تیم مذاکره کننده هسته ای، حقوقهای نجومی، وزیران میلیاردی و گاها فعال در امر قاچاق، بکارگیری فتنه گران، غربزده ها و لیبرالها و مشاوران ضد انقلاب و ضد دین و تخلفات گسترده ی انتخاباتی) را به پای نظام نمی نوشت!

پس باید اعتراف کرد، که "جریان زر و زور و تزویر"، با پروپاگانداسازی تبلیغاتی، موفق شد، مشکلات؛ سیاسی، امنیتی، اقتصادی و بی کفایتی رئیس جمهور و دولتش را به پای نظام اسلامی بنویسند و رأی مردم را با شیوه های غیردینی و غیرانقلابی اخذ نمایند!

متأسفانه حسن روحانی آنقدر بی ملاحظه بر ضد مبانی دینی و انقلابی سخن گفته، که موجب ناراحتی کرباسچی شده و گفته است: «از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرفهای گزنده نزند و معتقدم به نفع مصالح ملی نیست. حرفهایی در  ایام تبلیغات زده می‌شود اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیتهای نظام به نفع منافع ملی و کشور نیست.»

با پوزش از رئیس جمهور، اگر مشکلات بر عهده نظام، کشور و ملت است، پس شما چه کاره اید؟!

گویند؛ بین شتر مادر و فرزندش ،گفتگویی به شرح زیر صورت گرفت:

بچه شتر به مادرش گفت: مادر جون چند تا سوال دارم، می تونم ازت بپرسم؟ شتر مادر: باشه عزیزم، بپرس.

بچه شتر: چرا ما کوهان داریم؟ شتر مادر: خوب پسرم. ما حیوانات بیابانیم. در کوهان آب و غذا ذخیره می کنیم تا در صحرا تشنه نمانیم.

بچه شتر: چرا پاهای ما دراز و کف و پای ما گرد است؟ شتر مادر: پسرم. قاعدتا برای تندتر رفتن در بیابان، به این دست و پا نیاز داریم.

بچه شتر: چرا مژه های بلند داریم؟ بعضی وقتها جلوی دید من را می گیرد. شتر مادر: پسرم این مژه های بلند برای حفاظت چشم ما را در مقابل باد و شن های بیابان است.

بچه شتر: فهمیدم مادر، فقط یک سوال برایم باقی مانده؟ ... اگر کار ما در بیابان است، پس من و شما در این باغ وحش چه غلطی می کنیم؟!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ