سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی که در انتخابات 96 بشدت حنجره اش را با دروغ و افتراء به نظام سلامی و رقبا خسته کرده بود، پزشکان چندع روزی برای حنجره بیمارش، استراحت تجویز کردند و لذا در دوره نقاهت رئیس جمهور، کشور از آرامش خوبی برخوردار شد،

حاج حسن پوچ اندیش، پس از پایان دوره نقاهت در اولین سخنرانی به آتش افروزی و فتنه گری پرداخت و در همایش عمران سلامت(20 تیر96) گفت: « برخی فکر می کنند، فقط کسانی که با جانشان فداکاری می کنند، کمک کرده اند. البته باید قدردان این فداکاری ها باشیم، اما توجه داشته باشید که حقوق و سلاح همین افراد را چه کسی تامین می کند؟ ... موشکی از خاک کشور شلیک شده و مرکز تروریستها را هدف قرار داده است، این درست است. آنهایی که این موشک را پرتاپ کردند، تلاش و فداکاری نمودند، اما چه کسی این موشک را طراحی و ساخته است؟ سازنده موشک دولت است، وزارت دفاع این موشک را ساخته‌، پولش را چه کسی تأمین کرده، بخش اقتصادی کشور آن را تأمین می کند، همه  اینها باید مورد توجه باشد.»

سخنان کودکانه رئیس جمهور، تأسف آور و تهوآور است! زیرا در تفکر فراماسونری، وقت یک رئیس جمهور وابسته،  آنقدر بی ارزش است که ماموریت دارد، اتاق فکری از فتنه گران و ماسونها تشکیل و آتش تهیه لازم برای ایجاد دو قطبی در جامعه و عقب نگه داشتن کشور را آماده نمایند، آنگاه حسن روحانی در یک جشنواره تخصصی بی خاصیت، به نهادهای انقلابی و امنیتی کشور، ناجوانمردانه حمله نماید!

حسن روحانی با طرح سخنان کودکانه و خودسرانه، همچنان در فکر مناظره های تبلیغاتی ریاست جمهوری 96 است، تا با متهم کردن نظام اسلامی وb نهادهای انقلابی، مسیر برجام منطقه ای را برای کسب رضایت کدخدا(آمریکا) کلید بزند! و لذا برای اجراء دستورالعملهای جریان فراماسونری و ایجاد دو قطبی، پرتاب کنندگان موشک و  شهداء مدافع حرام و رزمندگانی که در جهت امنیت کشورمان، در عراق و سوریه جانفشانی می کنند در یک طرف، و سازنده موشک و کسی که بودجه آنر را تأمین کرده در طرف دیگر قرار می دهد!

البته پرونده جناب روحانی در ارتباطات نادرست با بیگانگان در 38 سال گذشته، خبر از فتنه و توطئه برعلیه مبانی و اصول انقلاب اسلامی می دهد. به چند بخش از سخنان حسن روحانی در سال 65 در ملاقات باآمیرام نیر (مشاور نخست وزیر وقت اسرائیل) می پرازم:

* حسن روحانی: همه اعتدالیون در کشور ما، روی یک خط باریک حرکت می‌کنند. ما نمی‌توانیم هر هفته با شما ملاقات کنیم یا حتی هر ماه. ما آماده هستیم تا یک همکاری واقعی با شما داشته باشیم.

* آمیرام نیر: کاملا واضح است که اگر ایران با غرب ارتباط برقرار نکند، هیچ آینده‌ای نخواهد داشت. همان طور که واضح است، ما به طور جدی بر روی مسئله ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ما امیدواریم به شما اعتدالیون کمک کنیم تا بتوانید خود را تقویت کنید. هر چه لازم است را به من بگویید تا ببینم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

* حسن روحانی: در درجه نخست، شما باید محکم مقابل خمینی بایستید، سرسختانه.

* آمیرام نیر: برای نمونه، لبنان جبهه‌ای است که ما در آنجا تلاش می‌کنیم تا در مقابل خطر خمینی بایستیم. ما این کار را تفورا انجام خواهیم داد.

* حسن روحانی: این خوب است. آیت الله‌ها و پاسداران، 3 میلیون دلار به لبنان کمک کرده‌اند؛ ... اگر چنگ و دندان به خمینی نشان ندهید، شما در همه جای جهان به مشکل برخواهید خورد. اگر او را با نیروی نظامی تهدید کنید، حتی ممکن است دست شما را هم ببوسد و فرار کند.

* آمیرام نیر: ما کجا باید قدرتمان را نشان دهیم؟

* حسن روحانی: مثلا شما به او بگویید که باید همه زندانی‌های جنگی در لبنان را تا 5 روز دیگر آزاد کنید. در غیر این صورت، ما علیه شما اقدام نظامی خواهیم کرد و خودتان مقصر هستید.

* آمیرام نیر: ما یک امپراتوری هستیم و در حال حاضر آرام عمل می‌کنیم. شما نحوه عمل ما را در لیبی دیده‌اید. اما ما معتقدیم که استفاده از قدرت، ممکن است ایران را در دست روس‌ها قرار دهد.

* حسن روحانی: شما باید به وسیله پاکستان و ترکیه در بین مسلمانان یک جوّ تبلیغاتی علیه خمینی سازماندهی کنید.

* آمیرام نیر: ما به افرادی که در ایران معتقدند آینده ایران در گرو اتحاد با غرب است، چگونه می‌توانیم کمک کنیم؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ