سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسد چون کم بود ، تن درست و بى غم بود . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 10:55 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر مناظره های زنده تلویزیونی 96 انتخابات ریاست جمهوری قانونمند برگزار می شد، و گویندگان سخن نادرست، در همانف مناظره، مجبور به ارائه اسناد متقن، به قاضی مستقلی بودند، قطعا حسن روحانی جرأت بیانات کذب و ناروا بر علیه نظام اسلامی و رقبا را نداشت، اما مناظره ها، بدون توجه به سئوالات مجری و بدون نظارت قاضی عادل و بدون توجه به اصول قانون اساسی و قوانین عادی کشور برگزار شد و حسن روحانی علی رغم نارضایتی گسترده مردم، با تخلفات برخی از وزراء، استانداران، فرمانداران، مدیران دستگاههای اجرائی، بخشداران و دهیاران، مجددا رئیس جمهور شد!

قریب دو ماه از انتخابات ریاست جمهوری 96 گذشته و سئوالات و شبهات مختلفی در رابطه با آقای رئیس جمهور و حوزه پیرامونی او در مناظره های زنده تلویزیونی و تریبونهای دیگر، مطرح گردید و ایشان از پاسخگویی امتناء ورزید و لذا اگر ایشان همچنان با افتراء و سخنان کذب، نظام اسلامی و نهادهای انقلابی را برای کسب رضایت آمریکا و صهیونیسم بین الملل تضعیف نماید، پس باید به سئوالات ذیل پاسخ دهد!

*چرا حسن روحانی در پیشگاه ملت، نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دکترای خود، از طریق تخلف و تقلب، پاسخگو نیست؟!

*چرا وقتی شورای نگهبان قصد رد صلاحیت حسن روحانی را داشت، او نظام اسلامی را تهدید نمود که در این صورت، اجازه برگزاری انتخابات را نخواهم داد؟!

*بر چه اساسی به معاون قوه قضائیه گفت؛ اگر برادرم را دستگیر نماید، کشور را به جنگ خواهم کشید؟! ل

*چرا به تخلفات انتخاباتی اعتراف دارد، ولی از ملت عذرحواهی نمی کند؟!

*حسن روحانی در خصوص ملاقات با آمیرام نیر (مشاور نخست وزیر وقت اسرائیل) در سال 65 در هتل پاریزین فرانسه که در جراید مختلف بچاپ رسیده، چرا واکنش منفی یا مثبت نشان نمی دهد و شفاف سازی نمی کند؟ مگر بر اساس قوانین عادی، کسی که بر علیه امام و کشور با یک صهیونیست ملاقات کند، مجرم نیست؟!

با توجه به پرونده منفی و خطرناک حسن روحانی، حال، اگر یک فرد عادی پرونده اش، به یکی از تخلفات فوق آلوده باشد، آیا گزینش یا حراست اداره، اجازه بکار گیری موقت او را برای آبدارچی آن اداره تائید و صادر می نمایند؟! پاسخ منفی است!، لذا اگر قوه قضائیه و نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، به وظیفه قانونی خود عمل می کردند، هر روز شاهد معرکه گیری حاج حسن نبودیم؟! قطعا اگر حسن روحانی پاسخ قانع کننده ای برای سئوالات فوق داشت، تاکنون سکوت اختیار نمی کرد! زیرا او با کوچکترین انتقاد برمی آشوبد و با زشت ترین اهانتها به منتقدین حمله می کند! پس؛ سکوت او، تائیدی بر درستی سئوالات فوق است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ