سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند مرا سخت گیر و آزاردهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 96 تیر 25 , ساعت 5:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در سالگرد امضاء برجام، روزنامه های زنجیره ای سکوت کرده! و تیتر اولشان به موفقیت برجام اختصاص پیدا نکرد! و از رفتنل تحریمها ننوشتند!، حتی مدال داران برجام! مانند عراقچی و تخت روانچی و بعیدی نژاد ... و بخصوص 4 نفر از جاسوسان برجام، که از دست رئیس جمهور مدال گرفتند!، از انظار عمومی فراری شدند! و تنها جواد ظریف، در آمریکا و دور از چشم حسن روحانی و راحت از شرّ برادر متخلف رئیس جمهور (حسین فریدون)، زبانش در نیویورک باز و با سه جمله تاریخی، آبروی حسن روحانی را به باد داد و گفت: 1-«آمریکا مانع منفعت بردن ایران از برجام شده است» 2- «امریکا به روح برجام عمل نمی‌کند» 3- «امریکا در نازل‌ترین سطح ممکن به برجام پایبند بوده است.»

از عجایب است، وقتی غربگرایان و غربزده های کشورمان از وطن مادری خود دور می شوند و به خاستگاه اندیشه خود، یعنی آمریکا و اروپا می رسند، زبانشان گویا و کم کم همچون کودکانی که در آغاز سخن گفتن، قرار دارند، به برخی از واقعیات برجام اشاره می کنند، همانگونه که رئیس بانک مرکزی کشورمان در واشنگتن، "به منفعت هیچ ایران از برجام" اعتراف نمود، جناب ظریف هم در نیویورک، -در محل زندگی چندین ساله خود و اهل و عیال- از نقض برجام توسط آمریکا و "منفعت هیچ ایران از برجام" سخن راند!ت

البته نباید از حق گذشت، عیار جوانمردی جواد ظریف، بیش از حسن روحانی است، زیرا ظریف، بابت عبور از خطوط قرمز ترسیمی در مذاکرات هسته ای، از رهبری عذرخواهی نمود و در کمیسیون امنیت ملی مجلس، از اینکه به سخنان جان کری اعتماد کرده، اعتراف کرد، اما حسن روحانی همچنان برجام را از طرف خدا و آفتاب تابان می داند و خجالت هم نمی کشد!

آنچه ذائقه تلخ ملت ایران را سالروز برجام، به شیرینی مبدل کرد، خبر مسرت بخش سخنگوی قوه قضائیه، مبنی بر معرفی حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) به زندان بود. لذا با توجه به خبر زندانی شدن حسین فریدون، دو راه در پیش روی حسن روحانی است 1-استعفاء از ریاست جمهوری 2-منزل اشرافی خود را بعنوان وثیقه جهت آزادی برادرش از زندان، به قوه قضائیه معرفی نماید!

حقیر بر این باورم، اگر حسن روحانی وجدانی بیدار داشت، بعد از روانه شدن برادرش به زندان و اعترافات تکان دهنده جواد ظریف، باید بخاطر این مصیبتها دق می کرد! اما در فرهنگ لیبرالهای غربزده، دفاع از استقلال و منافع کشور و زندانی شدن برادر، بی معنی است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ