سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوستبدارد و او اندکْ کار خیری انجام دهد، در برابر آن اندک، به اوپاداشِ بسیار می دهد و دادن پاداش بسیار در برابر کارِ اندک، براو سنگین نمی آید . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 93 مرداد 26 , ساعت 11:32 عصر

بنام خدا و برای خدا

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و از اصحاب فتنه سال 88 در رابطه استضاح وزیر علوم ضمن تهدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتند: «بنای جناب آقای دکتر فرجی‌دانا دفاع محکم و قاطع است. درخواست دولت هم همین است که در دفاع از دولت و ملت و دانشگاه ایشان ضمن حفظ متانت و حرمت جایگاه تریبون مجلس در قاطعیت دفاع کم نگذارند.این یک استیضاح تاریخی است و دولت تمام قد از آقای دکتر فرجی‌دانا حمایت خواهد کرد... با فرض آن که استیضاح رای بیاورد، گزینه بعدی قطعا کسی خواهد بود که تغییری در خط مشی وزارت علوم ایجاد نخواهد کرد.» 

انصاری فتنه گر

بر اساس آمارهای بین‌المللی در یک‌ سال اخیر رشد علمی کشورمان در دولت تدبیر و امید متوقف شده و در تولید علم هم دو پله سقوط کرده است. ادامه این شرایط در راستای خواست و اراده دشمنان این ملت است و هرچه سریعتر باید علت و مسببان این سقوط مشخص و برای آن چاره اندیشی کرد    .

متأسفانه مجلس شورای اسلامی در رابطه با گزینش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت قانونمند عمل ننمود و به توصیه رئیس جمهور و قولهای آقای فرجی دانا اعتماد کردند و سکان مرکز علم و فناوری کشور را بدست یکی از افراطیون منافق داده اند و امروز هم نمایندگان مجلس از سوی جریان زیاده خواه و افراطی دولت در اجرای حق ملت مورد تهدید واقع شده و با انواع تهمتها و توهینها بخاطر اعتماد نابجا به وزیر، بیم آن می رود که نمایندگان مردم نتوانند از حق قانونی خود و مردم در وقت لازم استفاده کنند!

در این خصوص تمام جریان افراطی حامی دولت، در سطوح مختلف وارد میدان گردیده تا از اجرای استضاح وزیر علوم که بر اساس قانون اساسی از حقوق اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، جلوگیری نمایند و مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و از فعالین فتنه سال 88 به تهدید و ارعاب نمایندگان مجلس پرداخته و خبر می دهد:« که استضاح وزیر رأی هم بیاورد گزینه بعدی قطعا کسی خواهد بود که تغییری در خط مشی وزارت علوم ایجاد نخواهد کرد»

مگر استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیست که مجید انصاری به تهدید آنان می پردازد! مجید انصاری فکر می کند مردم تخلفات گسترده مالی در باغهای پسته کرمان و حتی باغ پسته یکصد هکتاری تولیت آستان امام خمینی واقع در 35 کلیو متری قم به تهران را نمی دانند!؟ و نقش ایشان را در فتنه سال 88 را فراموش کرده اند!؟ مجیر انصاری در استان خود کرمان به انواع سؤاستفاده های مالی معروف است! و در مجلس ششم هم با استفاده از رانت اطلاعات در خصوص تغییر قیمت هزار درصدی قیر، میلیاردها تومان از ثروت این مردم را بلعید!( جهت آشنایی بیشتر با مجید انصاری به وبلاگ انجمن طلاب عدالتخواه کرمان مراجعه شود)

فرجی دانا

آقای فرجی دانا خانه احزاب را با دانشگاه اشتباه گرفته و به همین خاطر اقدامات ایشان در خصوص گزینش معاونین، مدیران کل و ریاست دانشگاهای کشور، بر اساس شیوه احزاب منحله مجاهدین انقلاب و مشارکت می باشد،

آقای فرجی دانا چون عامل احزاب منحله می باشد به قولهایی که به اعضاء شورای انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده بود، وفادار نماند و لذا استیضاح وزیر تنها راه قانونمند نمودن وزارتخانه و استقرار اعتدال در آن است و در این راستا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه دارند از حقوق حقه مردم در مقابل افراطیون دفاع نمایند و نیک بدانند که مردم فرزندان خود را به دانشگاه فرستاده اند نه خانه احزاب آقای فرجی دانا و افراطیون دولت اعتدال!


رهبر مظم انقلاب امام خامنه ای در خصوص اهمیت دانشگاه و دانشجو فرمودند: «دانشگاهها به هیچ دلیلی جولانگاه جریانهای سیاسی نشود چرا که اینکار جلوی رشد و شتاب علمی را می گیرد    .

ایشان خاطرنشان کردند: همچون گذشته اعتقاد داریم جوان به ویژه جوان دانشجو موتور محرک تحولات سیاسی اجتماعی است اما این مسئله با تبدیل دانشگاه به محل جولان جریانهای سیاسی کاملاً متفاوت است .»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ