سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 تیر 27 , ساعت 9:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن و حسین سُرخه ای(روحانی و فریدون) خیلی بلا و کاربلدنند، زیرا در طرفة العینی وثیقه ی آزادی حسین سرخه ای را از 50 میلیارد تومان به 35 میلیارد تومان کاهش و از تخفیف 15 ملیارد توامانی برحوردار شده و نگذاشتن تا برای شب دوم در زندان بماند ول لذا قاضی پرونده با 35 میلیارد تومان وثیقه، موافقت و حسین فریدون از بیمارستان راهی منزل شد.

راستی چرا متخلفان بزرگ اشرافی تحمل زندان را نداشته و همچون کودکان، خود را به بیماری زده! و راهی بیمارستان می شوند! و همزمان، متخلف دیگر، (علی ربیعی، معروف به عباد!) که در پرونده قتلهای زنجیره ای، مرتکب جنایتهای بی شماری شده، به ملاقات حسین فریدون می رود؟! یحتمل به نمایندگی از هیئت دولت!

ملت خوبم کشورم دریافته اند که نظام اسلامی آنقدر مظلوم است، که حسین فریدون با تخلفات گسترده، بعنوان نماینده ویژه برادرش، حسن روحانی در مذاکرات هسته ای با آمریکائیها در کنار ظریف می نشیند! لذا وقتی حسین فریدون در داخل کشور به حقوق ملت ایران تعرض نموده، آیا از حقوق کشور و ملت در برابر آمریکائیها، دفاع خواهد کرد؟! تصاویر منتشر شده از حسین فریدون در مذاکرات هسته ای و نتیجه برجام، گویای خیانت این جماعت به کشور است!

در کشور کره جنوبی، یکی از بستگان رئیس جمهور سوء استفاده ناچیزی از بیت المال داشت، که ملت کره رئیس جمهور را از صندلی به زیر کشیدند و لذا حسن روحانی بخاطر تخلفات خود و برادرش حسین فریدون، قبل از روز تحلیف دوره دوازدهم ریاست جمهوری، استعفاء داده و بیش از این ملت ایران را شرمسار جامعه جهانی ننماید.

نویسنده وبلاگ "وزنه سیاسی" به سهم خود، از اقدام ریاست محترم قوه قضائیه و قاضی پرونده، به جهت شکستن شاخ لیبرالها و زندانی کردن حسین فریدون، تشکر می نماید و امیدوارم سیر رسیدگی به پرونده این متخلف بزرگ، از نفوذ برادرش(حسن روحانی) در امان مانده، تا نظام اسلامی به ملت و جهان ثابت نماید که گردن کلفتهای لیبرال و اشرافی در برابر اجرای عدالت، از مصونیت قضائی برخوردار نیستند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ