سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد به کارهای مباح عمل شود، همان گونه که دوست دارد به واجباتش عمل کنند .خداوند، مرا با دین راحت و آسان برانگیخت : دین ابراهیم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 تیر 28 , ساعت 5:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، که در سال 94 بخاطر توافق برجام، از سوی روزنامه های زنجیره ای و افرادل ناآگاه، امیر کبیر لقب گرفته بود، برجام را که از سوی رئیس جمهور، آفتاب تابان و از طرف خدا خوانده شده، به چالش کشیده و همانند میثم مطیعی و منتقدین برجام، دلواپس شده و در نیویورک گفته است: «برجام توافقی نیست که کسی عاشقش باشد.»و حتی آمریکا را تهدید به خروج از برجام نموده است!

حقیر فکر می کردم که رئیس جمهور، پس از حمله ظریف به برجام، همانند، احمدی نژاد با یک اقدام نسنجیده، وزیر خارجه خود را در ماموریت خارجی، عزل کند، ولی حاج حسن نه تنها اقدام به عزل وزیر خارجه خود نکرد، بلکه او هم به جرگه دلواپسان پیوست و در مورخ 28 تیر 96 در خصوص تخریمهای جدید آمریکا،  گفت: «اگر آمریکایی ها بخواهند تحریم هایی را تحت هر عنوان و بهانه علیه ما اعمال کنند، ملت بزرگ ایران پاسخ مناسب به آنها داده و نسبت به مصوبات کنگره، مجلس شورای اسلامی نیز متقابلا مصوباتی خواهد داشت ... از تخلفات آمریکا نمی گذریم و در برابر آنها می ایستیم

البته حاج حسن در حین انتتخابات 96 و بعد از آن، حواسش کاملا به موشکهای سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء بوده؟! ولی امیدواریم همانطور که گفته از امروزت حواسش به اقدامات شرورانه شیطان بزرگ باشد و دوباره با ساز آمریکا و اسرائیل به اقتدار نیروهای مسلح، بخصوص سپاه پاسداران حمله نکند و از تفکر لیبرالیسم فاصله بگیرد.

حاج حسن با زیرکی و به رسم ادب در برابر کدخدا!، دولت و رئیس جمهور را از اقدام متقابل با آمریکا حذف و از اقدام ملت بزرگ ایران و مجلس شورای اسلامی خبر داده است!!!

به دولت اعتدال که خیلی دیر از خواب بیدار شده، باید یادآور شد: مردم ایران امیر کبیر واقعی را با معیارها و شاخصه های مبارزه با استکبار و استفاده از توانمندی داخل(اقتصاد مقاومتی) و شهادت در راه آرمانهای دین و کشور می شناسند نه با پذیرش ذلیلانه برجام! ولذا امیر کبیرهای قلابی، که با زر و زور و تزویر بوجود می آیند، خیلی زود رنگ باخته و از عرصه سیاست حذف و مردم هم به نیکی از آنان یاد نخواهند کرد! زیرا مردم ایران از اقدام نابهنگام توابین، پس از شهادت حسین ابن علی علیه السلام، به نیکی یاد نکرده و سلیمان بن سُرَد خزاعی را از خواص بی بصیرت می دانند، که در وقت لازم برای یاری فرزند فاطمه زهرا به کربلا نرفت.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ