سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با برادریِ خدایی است که [درخت] برادری به بار می نشیند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 تیر 29 , ساعت 12:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

214 نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی چهارشنبه 28 تیر96 طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور از اقدامات بیژن زنگنه وزیر نفت، بخاطر "دستاوردهایی همچون؛1- بازگشت ایران به جایگاه قبل از تحریم‌ها در اوپک، 2-افزایش سهم تولید ایران همزمان با کاهش تولید اوپک 3-طراحی مدل جدید قراردادهای نفتی(IPC) که تأمین‌کننده همزمان منافع ملی و نیازهای توسعه‌ای کشور است"، تقدیر کردند!

پس از افشاء گری تعدادی از نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه و مهندسان خدوم وزارت نفت، پیرامون نقش بیژن زنگنه در "قرارداد IPC با توتال، فروش گاز مجانی به ترکیه و خسارت 14 میلیارد دلاری، بابت محکومیت ایران از محل قرارداد کرسنت،شاهد طرح سه فوریتی چند تن از نمایندگان واقعی ملت برای توقف قرارداد نفتیIPC  با توتال بودیم، که متأسفانه با سخنان توهین آمیز برخی از وکیل الدوله ها، از دستور کار مجلس خارج شد!

با افشاء خساراتی که در چندین سال گذشته، بخاطر عدم اجراء فاز 11 پارس جنوبی، توسط توتال به کشورمان وارد شده و نقش آقای زنگنه در آن قرارداد و انعقاد مجدد همان فاز 11 با توتال بدست بیژن زنگنه، دولت لیبرال حسن روحانی در بدو تشکیل کابینه دوازدهم، احساس خطر کرد و لذا نمایندگان مرتبط با دولت (وکیل الدوله) با جمع آوری امضاء 214 نماینده مجلس، چندین هدف را دنبال کردند: 1- از خدمات وزیر نفت تقدیر، حضور مجدد او در دولت دوازدهم قطعی، تا از محاکمه متخلفان قرارداد کرسنت(فرزند مرحوم رفسنجانی) جلوگیری شود! 2-عواید برجام را بزرگ جلوه داده و سخنان ظریف پیرامون تهدید به خروج از برجام را ماست مالی نمایند! 3-خیال حسن روحانی را در معرفی افراد متقلب، متخلف و فتنه گر، جهت کابینه دوازدهم به مجلس راحت نمایند! 4-از نتیجه تلاش خود در آینده ای نزدیک، بهره مند گردند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ